Regulamin

§1. Zasady ogólne.
1. Niniejszy regulamin określa zasady użytkowania forum.
2. Rejestracja na forum równa się z akceptacją niniejszego regulaminu i zobowiązaniem do przestrzegania go oraz byciem na bieżąco ze zmianami.
3. Wszelkie czynności podejmowane na forum muszą być zgodne z postanowieniami niniejszego regulaminu.
4. Należy zawsze trzymać się tematu dyskusji.
5. Na forum treści należy zamieszczać zgodnie z zasadami pisowni i interpunkcji.
6. Problemy techniczne itp. należy zgłaszać do administratora po upewnieniu się, że zaistniały problem nie wynika z naszej winy.
7. Sprawy prywatne należy załatwiać przez PW (prywatne wiadomości).
8. Jakiekolwiek oferty sprzedaży/wymiany/kupna na forum dozwolone są jedynie dla stałych użytkowników.
9. Spam na PW jest zakazany.
10. Zabrania się proszenia o tokeny lub reputację w postach oraz sygnaturach.
11. Zabrania się umieszczania na forum treści gorszących, mogących urażać uczucia religijne bądź poglądy polityczne innych użytkowników oraz takich, które ogólnie są uznawane za niestosowne.
12. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
13. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, drastycznych, promujących środki odurzające lub łamiących obowiązujące prawo oraz linków do stron o takiej tematyce.
14. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
15. Zabrania się tzw. flejmowania, hejtowania i trollingu.
16. Reklamowanie serwisów bez zgody Zarządu jest zabronione.


§2. Konto użytkownika oraz profil.
1. Nazwa użytkownika nie może zawierać znaków specjalnych.

2. Zabrania się rejestracji na forum przy użyciu maili tymczasowych.

3. Awatary.
Maksymalny rozmiar awatara to 150px na 150px.
b) Zabrania się stosowania jako awataru obrazów rang i tokenów.

c) Awatary niezgodne z regulaminem serwisu będą usuwane przez administratorów. Ponowny upload niezgodnego awataru może być karany blokadą konta lub jego usunięciem bez ostrzeżenia.

 

4. Sygnatura (podpis)
a) Podpis może zawierać maksymalnie cztery linijki tekstu.
b) W sygnaturze nie używamy czcionki o dużym rozmiarze.
c) Sygnatura może zawierać maksymalnie jeden obrazek.
d) Maksymalne rozmiary obrazu to 500px na 135px.
e) Podpis nie służy do reklamy innych serwisów.
f) Maksymalna wysokość całego podpisu to 150px.
g) Grafiki w sygnaturze powinny być estetyczne.

h) Sygnatura może zawierać jedynie treść statyczną.

 

5. Wszystkie elementy konta użytkownika oraz informacje zamieszczane w profilu użytkownika muszą być zgodne z postanowieniami §1 niniejszego regulaminu.

 


§3. Pisanie postów.
1. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale.
2. Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz "gdzie popadnie".
3. Skargi i prośby o unbany należy zgłaszać w stosownym dziale zgodnie z zamieszczonym tam wzorem. Wszelkie posty o wymienionej tematyce, nie zawierające wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
4. Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym dziale.
5. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji "Szukaj". Swój problem możesz dopisać do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy.
6. Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść oraz pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak "Pomocy" albo "Mam problem". Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane.
7. Nie nadużywaj zbędnych znaków oraz emotikon.
8. W jednym temacie można zadać kilka pytań pod warunkiem, że są ze sobą powiązane.
9. W treści postu bądź precyzyjny i podawaj dokładne informacje dotyczące problemu. Pisz tak, aby każdy Cię zrozumiał, wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
10. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś, to popraw je, klikając przycisk "Edytuj".
11. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki: nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj dużego rozmiaru, nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.
12. Nie pisz w sposób, który w stopniu znacznym lub całkowicie uniemożliwia odczytanie wiadomości (slang, falowane pismo itp.).
13. Jeżeli w swoim poście chcesz umieścić fragment kodu, treść błędu itp., użyj tagów:

Kod:

Testowe użycie

oraz


Cytuj

 

Cytat

  Cytat

 

 

14. Forum służy do wymiany myśli i jest dobrem wszystkich odwiedzających, dlatego oczekuj na nim odpowiedzi. Niemile widziane są prośby o odpisanie na gg, maila lub cokolwiek innego. Jeśli znajdziesz rozwiązanie, poinformuj o tym innych.
15. Jeśli zauważyłeś post łamiący regulamin zgłoś go klikając na 'Zgłoś post'.

§4. Shoutbox.
1. Shoutbox nie służy do prowadzenia rozmów prywatnych. Do tego służą inne kanały komunikacji.
2. Shoutbox nie jest miejscem zgłaszania problemów, skarg ani żadnych innych ważnych spraw. Do zgłaszania powyższych służą stosowne działy. Problemy i skargi zgłoszone w shoutboxie nie będą rozpatrywane.

 


§5. Prywatność.

1. Administracja sieci serwerów pod nazwą Max-Play.pl przestrzega przed umieszczaniem przy pomocy któregokolwiek z elementów składowych sieci, swoich danych osobowych, wizerunku lub jakichkolwiek informacji mogących umożliwić identyfikację użytkownika.
2. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność i konsekwencje spowodowane dobrowolnym umieszczeniem swoich zdjęć lub podawaniem do nich linków oraz za wykonanie jakichkolwiek czynności umożliwiające identyfikację.

3. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne przekazanie osobom trzecim danych umożliwiających identyfikację użytkownika za pomocą któregokolwiek elementu składowego sieci serwerów pod nazwą Max-Play.pl lub poza nimi oraz późniejsze wykorzystanie przez te osoby udostępnionych danych.

4. Dane umożliwiające identyfikację użytkownika, zamieszczone bez jego zgody, zostaną usunięte po otrzymaniu zgłoszenia od użytkownika będącego właścicielem danych.
5. Publikowanie wizerunku lub danych umożliwiających identyfikację użytkownika serwisu Max-Play.pl na innych portalach internetowych bez ich uprzedniej zgody jest zabronione.

6. Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników.
7. Złamanie tego paragrafu będzie skutkowało permanentnym banem na wszystkie usługi sieci.

8. W celu zgłoszenia naruszenia prywatności należy napisać PW @Smugg i @Aneril.

 

 

§6. Konkursy:

1. Sieć serwerów pod nazwą Max-Play.pl w skład którego wchodzi forum internetowe może ogłaszać konkursy, gdzie zwycięzca/y otrzymuje/ą nagrody rzeczowe, które wymagają dostarczenia.

2. Przystąpienie do konkursu równoznaczne jest z zaakceptowaniem faktu, że wymagane będzie udostępnienie danych osobowych umożliwiających dostarczenie nagrody rzeczowej.

3. Zgodnie z polityką prywatności, dane osobowe wymagane do dostarczenia nagrody rzeczowej usuwane są po jej wysłaniu.

4. W przypadku rezygnacji z podania danych umożliwiających wysyłkę, następuje ponowne losowanie zwycięzcy.

§7. Postanowienia końcowe.
1. Wszelkie treści niezgodne z regulaminem serwisu będą usuwane przez administratorów.
2. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu który narusza regulamin a ich poczynania nie wymagają tłumaczeń lub wyjaśnień.
3. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie, a w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum. Kary mogą obejmować wszystkie usługi społeczności Max-Play.
4. W przypadkach których nie obejmuje regulamin decyzję podejmuje Administrator.
5. Regulamin forum stanowi jego własność. Zakazuje się powielania oraz kopiowania i przetwarzania w całości lub fragmentach bez zgody Administracji.
6. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w dowolnym momencie.