Skocz do zawartości

Chucken

Użytkownicy
  • Zawartość

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Chucken w Rankingu w dniu 28 Sierpień 2016

Chucken posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

5 obserwujących

O Chucken

  • Urodziny 27.05.1997

Ostatnie wizyty

1271 wyświetleń profilu
  1. Byłbym za nerfem kilku broni.. Bo szczerze powiedziawszy, gra nie ma sensu gdy taki demo z perską persfazją bądź inna klasa z innym gunfem przedłuża grę. Propozycja ode mnie o zmianie statystyk do niektórych broni: (Chociaż i tak uważam że zostanie źle rozpatrzona) Sikwondo: (zmniejszony bonus do życia i kara w postaci mniejszego magazynka) +30pkt zdrowia dla noszącego, Co sekundę odnawia się 2 hp, +10% szybkości dla noszącego -15% Amunicji do głównej broni Lewarek: (mniejszy bonus kradzieży zdrowia oraz kara do szybkości zmiany broni) +10% szybkości dla noszącego, +30 zdrowia po uderzeniu +10% wolniejszego zmiany Broni Shotgun + pistolet sygnałowy (usunięto bonus dot. zwiększenia zdrowia) +10% szybkości dla noszącego, +10 zdrowia po uderzeniu Słońce na patyku: (usunięto bonus dot. szybkości wyciągania broni oraz dodano karę w postaci DMG gdy cel nie płonie) +50% więcej obrażeń, Przy uderzeniu cel płonie, Przy uderzeniu cel krwawi przez 3 sekundy, -10% obrażeń gdy cel NIE płonie Wstrzymywacz: (usunięto bonus dot. szybkości zmiany broni) +50% więcej naboi w magazynku +35% więcej obrażeń, -15% szybkości dla noszącego, Wściekłe mleko: (zmniejszony bonus i kara o kilka procent) +10% większe skoki dla noszącego, -45 zdrowia dla noszącego Plan Ucieczki: (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń) Gdy broń wyciągnięta: +60% szybkości dla noszącego, -199% mniej leczenia od medyka dla noszącego, +80% podatności na kule dla noszącego, -40% Zadawanych Obrażeń Pięści ze Stali (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń) -55% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego, -10% szybkości dla noszącego -40% Zadawanych obrażeń Wachlarz Wojenny: (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń) Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 4 sekundy, Przy trafieniu cel krwawi przez 4 sekundy, Przy trafieniu cel oznaczony śmiercią, -80% Zadawanych obrażeń Krótkie Spięcie: (zwiększona kara zużycia metalu) Alt-atak: ogłusza przeciwnika kosztem 40 metalu, Brak trafień krytycznych, -45% powolniejszego zmieniania broni Loch n Load: (dodano karę dot. pocisku) +35% więcej obrażeń, +40% szybkości pocisku, -50% mniejsza pojemność magazynka, -35% mniejsze pole rażenia Pocisk rozbija się o powierzchnię Szkocki opór: (Zmniejszono zadawane obrażenia oraz bonus do zdrowia, usunięto bonus szybkości poruszania się i zwiększono karę dot. magazynka) +30% więcej obrażeń, +35 maksymalnego zdrowia dla noszącego, +45% szybsze wystrzeliwanie pocisków, -60% mniejsza pojemność magazynka Mosiężna Bestia: (dodano karę poruszania się gdy broń jest w gotowości oraz zmniejszono bonus dot. magazynka) +35% więcej obrażeń +10% więcej ammunicji -60% wolniejszego rozkręcania miniguna, gdy broń w gotowości: -50% Poruszania się Zamrożony agent: (zmniejszono bonus regeneracji zdrowia, usunięto bonus spowolnienia celu) +20% szybkości dla noszącego, +2 zdrowia regeneracji na sekundę, Gruba Ryba: (dodano karę do zdrowia oraz zmniejszono szybkość ataku) Przy udanym dźgnięciu w plecy odnawia 100% niewidzialności, Przy udanym dźgnięciu w plecy przyśpieszenie, Przy udanym trafieniu w cel przyśpieszenie, +50% dłuższe nadleczenie, +10% szybsze uderzenia -20pkt zdrowia dla noszącego Nakaz eksmisji: (zmniejszono bonus dot, szybkość uderzeń i prędkości dla noszącego oraz usunięto bonus zadawanych obrażeń i zmieniono go na karę) +40% szybsze uderzenia, +10% prędkości dla noszącego, Przy udanym trafieniu w cel przyśpieszenie -30% zadawanych obrażeń Cukrowa laska: (Zmniejszono bonus dot. nadleczenia oraz dodano karę w postaci zadawanych obrażeń) +60% nadleczenia dla noszącego, +25% dłuższe nadleczenie dla noszącego, Po udanym trafieniu przeciwnika obrażenia krytyczne przez 3 sekundy, +50% podatności na ataki z broni melee, -40% Zadawanych obrażeń Po nieudanym trafieniu przeciwnika krwawienie, Tomisław: (zwiększono karę dot. zadawanych obrażeń) +50% szybszego rozkręcania miniguna +75% większa celność, Brak dźwięku rozkręcania miniguna, +35% wolniejsze wystrzeliwanie pocisków, -35% mniej obrażeń Blutsauger: (usunięto bonus dot. spowolnienia celu oraz dodano karę w postaci zadawanych obrażeń) Kiedy broń wyciągnięta +15% szybkości dla noszącego, Przy trafieniu +5% do ładunku ubercharge, Przy trafieniu +3 zdrowia dla noszącego -25% zadawanych obrażeń Końska dawka: (usunięto bonus dot. zadawanych obrażeń) Przy strzale w plecy 100% obrażenia krytyczne +25 maksymalnego zdrowia dla noszącego, +50% większy zapas amunicji do broni, +25% szybsze przeładowanie broni, +15% szybsze wyciąganie broni Naostrzony fragment wulkanu: (usunięto bonus dot. szybkości uderzeń oraz zdrowia) Przy trafieniu cel płonie, +34% więcej obrażeń Gdy broń wyciągnięta: -50% mniej obrażeń od broni melee, Bazooka biedaka: (usunięto bonus dot. Pojemności magazynka oraz zmniejszono szybsze przeładowanie i szybkość wystrzeliwania pocisków) +20% szybsze przeładowanie, +90% więcej amunicji, +50% szybsze wystrzeliwanie pocisków, Automatycznie wystrzeliwuje wszystkie pociski w magazynku, +1 stopień odchylenia pocisków przy wystrzale, -75% mniej zadawanych obrażeń Kunai krętacza: (usunięto bonus dot. szybkości poruszania się oraz zmniejszono wysokość skoków) +8% wyższe skoki dla noszącego, Dźgnięcie w plecy powoduje nadleczenie do 300 hp -100 życia dla noszącego Efekt eureki: (usunięto bonus dot. zasięgu działka) +400% większy zasięg dispensera, +28% większa wytrzymałość konstrukcji, Nie można podnosić konstrukcji Perska perswazja: (Usunięto bonus dot. wysokości skoków oraz zmniejszono prędkość poruszania się) +15% szybkości dla noszącego, +2.5 sekundy dłuższa szarża, -90% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej i drugorzędnej Trójruniczne ostrze i Bostoński tłuczek: (usunięto bonus redukcji otrzymywanych obrażeń i zmieniono go na karę gdy broń jest w użyciu) +50% więcej obrażeń, +50 maksymalnego zdrowia dla noszącego, Kiedy broń w użyciu: +20% prędkości dla noszącego -100% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej +50% otrzymywanych obrażeń od broni do walki wręcz Zmiany napisałem w nawiasach oraz wymieniłem jedynie te bronie ,które są niezbyt zbalansowane i które są w uj OP.
  2. Chciałbym żeby niektóre bronie zostały zbalansowane - żeby zostały zmienione niektóre wartości oraz w niektórych dodano nowe: Pięści ze Stali -55% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego, -15% szybkości dla noszącego Gdy broń w użyciu: -20% zadawanych obrażeń -30% szybkości ataku Mosiężna Bestia: +35% więcej obrażeń +50% więcej ammunicji -70% wolniejszego rozkręcania miniguna, -40% szybkości dla noszącego gdy broń jest w gotowości Statystyki z sikwonda pasowałby lepiej na darwińskiej tarczy ochronnej Darwińska Tarcza Ochronna +50 zdrowia dla noszącego, Co sekundę odnawia się 2 hp, +20% szybkości dla noszącego Wstrzymywacz: +40% więcej naboi w magazynku +25% więcej obrażeń, +60% szybsze wyciąganie broni, -15% szybkości dla noszącego, Gruba Ryba: Przy udanym dźgnięciu w plecy odnawia 100% niewidzialności, Przy udanym dźgnięciu w plecy przyśpieszenie, Przy udanym trafieniu w cel przyśpieszenie, +30% dłuższe nadleczenie, +30% szybsze uderzenia -25 maksymalnego zdrowia dla noszącego Zamrożony Agent +20% szybkości dla noszącego, +5 zdrowia regeneracji na sekundę, Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 2 sekundy, +10% podatności na obrażenia z broni białej (melee) Blutsauger: Przy trafieniu cel spowolniony o 40% przez 2 sekundy, Kiedy broń wyciągnięta +15% szybkości dla noszącego, Przy trafieniu +5% do ładunku ubercharge, Przy trafieniu +3 zdrowia dla noszącego -10% mniejsza pojemność magazynka -10% szybkości przeładowania Końska dawka: +60% więcej obrażeń, +25 maksymalnego zdrowia dla noszącego, +40% większy zapas amunicji do broni, +15% szybsze przeładowanie broni, +15% szybsze wyciąganie broni -15% szybkości dla noszącego Szkocki opór: +30% więcej obrażeń, +40 maksymalnego zdrowia dla noszącego, +15% szybkości dla noszącego, +25% szybsze wystrzeliwanie pocisków, -50% mniejsza pojemność magazynka
  3. Hmm.. Nie mam za dużo propozycji ale je wymienię. Prawie Zatoichi: Gdy broń wyciągnięta: +30% zdrowia po uderzeniu (możliwość nadleczenia) +20% szybkości dla noszącego -20% szybkości zmiany broni Przy zmianie broni, gracz otrzymuje 30% obrażeń (Gdy nie zostanie ozdobiona krwią przeciwnika) The Loch-n-Load: +20% zadawanych obrażeń +20% czasu przeładowania Stek z Bizona: Po zjedzeniu +5% Zdrowia po uderzeniu z broni białej +30% szybkości dla noszącego -20% otrzymywanych obrażeń od melee i naboi dla noszącego Po zjedzeniu gracz może używać tylko broni melee Efekt trwa 10s Zamrożony Agent: +10% szybkości dla noszącego Po udanym Dźgnięciu w plecy przeciwnik zostaje ogłuszony na 3s Po udanym Dźgnięciu w plecy broń "topi" się i regeneruje 5s Gruba Ryba: Po udanym dźgnięciu w plecy gracz otrzymuje przyspieszenie na 5s Po udanym dźgnięciu w plecy Niewidzialność zostaje zregenerowana całkowicie -25% zdrowia dla noszącego +5% podatności na obrażenia z broni białej Wyrównywacz: Gdy broń wyciągnięta: +15% szybkości dla noszącego +20% zadawanych obrażeń (wartość wzrasta gdy ilość życia zmniejsza się - max do 60%) -199% mniej leczenia od medyka dla noszącego Gracz zostaje naznaczony śmiercią Jednoręki Bandyta: +10% szybkości dla noszącego Przy trzecim uderzeniu ogłusza przeciwnika na 2s +10% wolniejszej naprawy budowli -10% szybkości ataku Krótkie Spięcie: Alt-atak: ogłusza przeciwnika na 2s kosztem 15 metalu, Brak trafień krytycznych, -45% szybkości zmiany broni -20% szybkości ataku
  4. Random question - answer

    Ciasto oraz herbatka. Ulubiona pora roku?
  5. Kolejny dzień Eventu za nami! Dźwięki strzałów oraz walki ucichły, zastąpił je cichy chłodny, zimowy wiatr. Za Honorową walkę zostają wyróżnieni: ᨎSuper Speed Guyᨎ! - Zajmując pierwsze miejsce ze 113 punktami oraz Evilencjusz! - Zajmując drugie miejsce ze 112 punktami Gratuluję!
  6. Z powodu że jutro jest wigilia, przez co większość osób będzie spędzało czas z rodziną przy stole, objadając się różnymi potrawami, Event który był zapowiedziany na Jutro (24.12.2016) zostaje przeniesiony na następny dzień, Czyli na 25.12.2016. Życzymy wam, byście mile spędzili ten jutrzejszy, wyjątkowy czas c:
  7. Po męczącej walce pomiędzy Saxtonem a najemnikami, zostają wyróżnieni dwaj wojownicy, którzy walecznie walczyli o punkty, a są to: Sponge! - zajmując pierwsze miejsce i zdobywając 93 punkty i Quasil! - zajmując drugie miejsce i zdobywając 51 punktów Gratuluję!
  8. Oceń utwór powyżej

    2/5
  9. Oceń utwór powyżej

    3.5/5
  10. Oceń utwór powyżej

    4/5
  11. Oceń utwór powyżej

    3.5/5
  12. Oceń utwór powyżej

    4/5 Słuchało się ich za czasów podstawówki :>
  13. Oceń utwór powyżej

    3/5
  14. Oceń utwór powyżej

    3/5
Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×