Skocz do zawartości
Darek

Atrybuty do broni na FF2

16 odpowiedzi w tym temacie

Darek    7

 

 

 

 

Jako że ostatnio dostałem możliwość edytowania atrybutów bronią na Freak Fortress 2, postanowiłem założyć ten temat, będzie on służył głównie jako rozpiska co aktualnie jest nadane.

Jest to robione pod większą swobodę grania oraz by poszerzyć pule broni wybieranych przez graczy. By nie było broni typu "ale to jest bezużyteczne". 

Każdy może pisać tu swoje propozycje co do dodania/usunięcia bądź zmienienia w danej broni. 

 

Post będzie edytowany w zależności od ewentualnych zmian.

 

Rozpiska broni:

Sikwondo: 

+60 zdrowia dla noszącego,

Co sekundę odnawia się 2 hp,

+20% szybkości dla noszącego

 

Lewarek:

+10% szybkości dla noszącego,

+75 zdrowia po uderzeniu

 

Shotgun + pistolet sygnałowy 

+10% szybkości dla noszącego,

+40 zdrowia dla noszącego,

+10 zdrowia po uderzeniu

 

Słońce na patyku:

+50% więcej obrażeń,

Przy uderzeniu cel płonie,

Przy uderzeniu cel krwawi przez 3 sekundy,

+90% szybsze wyciąganie broni,

 

Wstrzymywacz:

+50% więcej naboi w magazynku

+35% więcej obrażeń,

+90% szybsze wyciąganie broni, 

-15% szybkości dla noszącego,

 

Wściekłe mleko:

+25% większe skoki dla noszącego,

-65 zdrowia dla noszącego

 

Plan Ucieczki:

Gdy broń wyciągnięta: 

+60% szybkości dla noszącego,

-199% mniej leczenia od medyka dla noszącego, 

+80% podatności na kule dla noszącego,

 

Pałka sokisty:

Gdy broń wyciągnięta: 

-75% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego,

-25% szybkości dla noszącego

 

Pięści ze Stali 

-55% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego,

-10% szybkości dla noszącego

 

Wachlarz Wojenny:

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 4 sekundy,

Przy trafieniu cel krwawi przez 4 sekundy,

Przy trafieniu cel oznaczony śmiercią,

 

24.04.2017

 

Rezerwista:

Obrażenia minikrytyczne gdy cel znajduje się w powietrzu,

Obrażenia krytyczne zamiast minikrytycznych,

-34% amunicji w broni

 

Krótkie Spięcie:

Alt-atak: ogłusza przeciwnika kosztem 15 metalu,

Brak trafień krytycznych,

-45% powolniejszego zmieniania broni

 

Celny Strzał:

+40% więcej obrażeń,

+90% szybsze pociski,

Obrażenia minikrytyczne gdy cel znajduje się w powietrzu,

Obrażenia krytyczne zamiast minikrytycznych,

-80% mniejsze pole rażenia

 

Kieł:

+25% szybsze uderzenia,

+45% szybsze ulepszanie budowli,

+20% szybsze wyciąganie broni,

-45% mniejsze obrażenia,

-40% wolniejsze naprawianie budowli

 

1.05.2017

 

Loch n Load:

+35% więcej obrażeń,

+40% szybkości pocisku,

-50% mniejsza pojemność magazynka,

-35% mniejsze pole rażenia

 

Szkocki opór:

+50% więcej obrażeń,

+55 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+13% szybkości dla noszącego,

+45% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

-50% mniejsza pojemność  magazynka

 

Mosiężna Bestia:

+35% więcej obrażeń

+50% więcej ammunicji

-60% wolniejszego rozkręcania miniguna,

 

Zamrożony agent:

+20% szybkości dla noszącego,

+10 zdrowia regeneracji na sekundę,

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 2 sekundy,

 

Gruba Ryba:

Przy udanym dźgnięciu w plecy odnawia 100% niewidzialności,

Przy udanym dźgnięciu w plecy przyśpieszenie,

Przy udanym trafieniu  w cel przyśpieszenie,

+50% dłuższe nadleczenie,

+30% szybsze uderzenia

 

Nakaz  eksmisji:

+60% szybsze uderzenia,

+15% prędkości dla noszącego,

Przy udanym trafieniu  w cel przyśpieszenie

+5% więcej obrażeń

 

13.05.2017

 

Cukrowa laska:

+100% nadleczenia dla noszącego,

+75% dłuższe nadleczenie dla noszącego,

Po udanym trafieniu przeciwnika obrażenia krytyczne przez 3 sekundy,

+50% podatności na ataki z broni melee,

Po nieudanym trafieniu przeciwnika krwawienie,

 

Uroczysta przysięga:

Alt-atak: leczy pobliskich graczy,

Kiedy broń jest aktywna: +12% szybkości dla noszącego

-20% odporności na ataki z broni melee,

Obrażenia zwiększone gdy posiadacz jest zraniony,

+35% szybszego wyciągania broni dla noszącego

 

Tomisław:

+50% szybszego rozkręcania miniguna

+75% większa celność,

Brak dźwięku rozkręcania miniguna,

+35% wolniejsze wystrzeliwanie pocisków,

-25% mniej obrażeń

 

Blutsauger:

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% przez 2 sekundy,

Kiedy broń wyciągnięta +15% szybkości dla noszącego,

Przy trafieniu +5% do ładunku ubercharge,

Przy trafieniu +3 zdrowia dla noszącego

 

Końska dawka:

+75% więcej obrażeń,

Przy strzale w plecy 100% obrażenia krytyczne

+25 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+50% większy zapas amunicji do broni,

+25% szybsze przeładowanie broni,

+15% szybsze wyciąganie broni

 

Naostrzony fragment wulkanu:

Przy trafieniu cel płonie,

+34% więcej obrażeń

Przy trafieniu +25 zdrowia,

+35% szybsze uderzenia,

Gdy broń wyciągnięta:

-50% mniej obrażeń od broni melee,

 

23.06.2017

Dupalacz:

+350% większego odpychania sprężonym powietrzem,

Obrażenia krytyczne gdy przeciwnik jest obrócony plecami,

Gaszenie graczy przywraca całe życie

-200% większego zużycia amunicji przy sprężonym powietrzu

 

Bazooka biedaka:

+35% szybsze przeładowanie,

+90% więcej amunicji,

+100% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

+50% większa pojemność magazynka,

Automatycznie wystrzeliwuje wszystkie pociski w magazynku,

+1 stopień odchylenia pocisków przy wystrzale,

-75% mniej zadawanych obrażeń

 

Spopielacz:

+75% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

+75% szybsze pociski,

+50% szybsze przeładowanie

Gaszenie graczy przywraca całe życie,

Przy ugaszeniu gracza otrzymuje się obrażenia krytyczne,

Nie potrzebuje amunicji,

-35% obrażeń

Brak randomowych trafień krytycznych

 

Kunai krętacza:

+25% szybkości dla noszącego,

+12% wyższe skoki dla noszącego,

Dźgnięcie w plecy powoduje nadleczenie do 300 hp

-100 życia dla noszącego

 

Prześwietny puklerz:

+2.5 sekundy dłuższa szarża,

Pełna kontrola szarży,

 

Ullapoolski pal:

Nielimitowana liczba użyć,

-80% mniej otrzymywanych obrażeń od siebie,

-30% zadawanych obrażeń

 

Efekt eureki:

+50% większy zasięg działka,

+400% większy zasięg dispensera,

+28% większa wytrzymałość konstrukcji,

Nie można podnosić konstrukcji

 

Perska perswazja:

+60% wyższe skoki dla noszącego,

+35% szybkości dla noszącego,

+2.5 sekundy dłuższa szarża,

-90% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej i drugorzędnej

 

Trójruniczne ostrze i Bostoński tłuczek:

+50% więcej obrażeń,

+50 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

-65% mniej otrzymywanych obrażeń od broni do walki wręcz,

Kiedy broń w użyciu:

+20% prędkości dla noszącego

-100% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej

Edytowane przez Darek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
SPIE    1

Przydało by sie gdyby kanonierki miały -200% obrażeń od wybuchu podczas rakietowych skoków.To znacznie ułatwiło by grę soldierem  ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
edu    26
5 minut temu, SPIE napisał:

Przydało by sie gdyby kanonierki miały -200% obrażeń od wybuchu podczas rakietowych skoków.To znacznie ułatwiło by grę soldierem  ;)

Moim skromnym zdaniem Soldier i tak już ma znaczne ułatwienia(np. Combowanie battalion's backup z kataną/pain trainem), a po dodaniu tak dużej odporności na obrażenia własne podczas "rocket jumpów" będzie mógł uciekać w nieskończoność. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7

Soldier przy rocket jumpie z kanonierkami zadaje sobie z 20 hp + resztę obrażeń od upadku. Za wiele by to nie zmieniło, nie mówiąc o tym że na mapach jest sporo apteczek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jarek20p    0

Moja propozycja zmian broni:

 

Krótkie spięcie:

  -Zwiększenie kosztu z 15 na 30 metalu za głuszenie bossa

  Gdy broń wyciągnięta:

  -Blokada uzupełnienia metalu z zasobnika i skrzynek zaopatrzenia

 

Wyżymaczka Krów 5000:

 Atak alternatywny:

 -zabranie obrażeń minikrytycznych

 -ogłuszenie bossa na 1s po  trafieniu

 

Dupeltówka:

 -Cel otrzymuje obrażenia krytyczne zamiast minikrytyczne podczas strzału w plecy z bliskiej odległości

 

Atak Powietrzny:

 -Obrażenia minikrytyczne podczas wybuchowych skoków

 -Nie może uzyskać krytycznych obrażeń

 

Bazuka Biedaka:

 -Zabranie negatywnej właściwości: "+3 stopnie losowego odchylenia pocisku"

 - +25% obrażeń własnych podczas samo okaleczenia i przeładowania komory

 

Rezerwista:

 -Trafienia krytyczne zamiast minikrytyczne w cele wyrzucone w powietrze przez eksplozje i alternatywny atak pyro

 

Atak Paniki:

 -Zabranie negatywnej właściwości: "Im mniej zdrowia, tym większy rozrzut"

 

Flogistynator:

 -Regeneracja życia do 100% podczas drwiny z "Mmmph"

 

Loch-n-Load:

 -Dodatkowe +50% zadawanych obrażeń

 

Celny Strzał:

 -Z +25 do +40% zadawanych obrażeń

 

Prześwietny Puklerz:

 +30% odporności na obrażenia od mele

 

Tarcza Szarży:

 -Szarża zadaje obrażenia niezależnie od przebytego dystansu (właściwość Prześwietny Puklerz)

 +50% odporności na obrażenia od mele

 

Sterburta:

  -Szarża zadaje obrażenia niezależnie od przebytego dystansu

 +25% odporności na obrażenia od mele

 -Zadanie obrażeń podczas szarży odnawiają 75% paska szarży

 

Wyszczerbiec:

 -Regeneruje 10% życia po trafieniu

 

Czerepołamacz Szkota:

 -Regeneruje 10% życia po trafieniu

 -Zwiększone dodatkowe obrażenia z +20% na +50%

 

Claidheamh Mòr:

 -Regeneruje 20% życia po trafieniu

 -Regeneruje 20% paska szarży po trafieniu

 

Perska Perswazja:

 -Regeneruje 15% życia po trafieniu

 

Ullapoolski Pal:

 -Obrażenia własne zmniejszone o 25%

 

Natasza:

 -Usuniecie właściwości "Przy trafieniu: 100% szansy na spowolnienie celu"

 -Zwiększenie odporności na obrażenia podczas gotowości z 20% na 35%

 

Mosiężna Bestia:

 -Zwiększone dodatkowe obrażenia z 20% na 35%

 

Tomisław:

 -Dodatkowe 25% obrażeń

 

Wejście Smoka:

 -Minikrytyczne obrażenia zadawanych płonącym graczom

 

Rodzinny Interes:

 -Zwiększona częstotliwości ataku z 15% na 30%

 -Zwiększone obrażenia z -15% na 20%

 

Tabliczka Ladyczeko:

 -Po zjedzeniu gracz otrzymuje możliwość zadania obrażenia minikrytyczne na 5 sekund

 

Nakaz Eksmisji:

 -Zwiększone obrażenia z -60% na 0%

 

Likwidator:

 -Zmniejszony koszt strzały z 30 na 15

 

Poskramiacz:

 -Redukuje obrażenia podczas działania osłony działka zwiększone z 66% na 80%

 -Brak możliwości naprawiania działka podczas działania osłony

 

Kieł:

 -Szybkość budowy zwiększone z 30% na 50%

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7

Na tę chwile wprowadziłem atrybuty broniom: 

Rezerwista, celny strzał, krótkie spięcie i kieł.

Na górze aktualizuje się lista więc możecie tam sprawdzić.

Edytowane przez Darek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chucken    4

Hmm.. Nie mam za dużo propozycji ale je wymienię.

 

Prawie Zatoichi:

Gdy broń wyciągnięta: 

+30% zdrowia po uderzeniu (możliwość nadleczenia)

+20% szybkości dla noszącego

-20% szybkości zmiany broni

Przy zmianie broni, gracz otrzymuje 30% obrażeń (Gdy nie zostanie ozdobiona krwią przeciwnika)

 

The Loch-n-Load:

+20% zadawanych obrażeń

+20% czasu przeładowania

 

Stek z Bizona:

Po zjedzeniu

+5% Zdrowia po uderzeniu z broni białej

+30% szybkości dla noszącego

-20% otrzymywanych obrażeń od melee i naboi dla noszącego

Po zjedzeniu gracz może używać tylko broni melee

Efekt trwa 10s

 

Zamrożony Agent:

+10% szybkości dla noszącego

Po udanym Dźgnięciu w plecy przeciwnik zostaje ogłuszony na 3s

Po udanym Dźgnięciu w plecy broń "topi" się i regeneruje 5s

 

Gruba Ryba:

Po udanym dźgnięciu w plecy gracz otrzymuje przyspieszenie na 5s

Po udanym dźgnięciu w plecy Niewidzialność zostaje zregenerowana całkowicie

-25% zdrowia dla noszącego

+5% podatności na obrażenia z broni białej

 

Wyrównywacz:

Gdy broń wyciągnięta: 

+15% szybkości dla noszącego

+20% zadawanych obrażeń (wartość wzrasta gdy ilość życia zmniejsza się - max do 60%)

-199% mniej leczenia od medyka dla noszącego

Gracz zostaje naznaczony śmiercią

 

Jednoręki Bandyta:

+10% szybkości dla noszącego

Przy trzecim uderzeniu ogłusza przeciwnika na 2s

+10% wolniejszej naprawy budowli

-10% szybkości ataku

 

Krótkie Spięcie:

Alt-atak: ogłusza przeciwnika na 2s kosztem 15 metalu,

Brak trafień krytycznych,

-45% szybkości zmiany broni

-20% szybkości ataku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7

Dodane bronie: 

Loch n Load, Szkocki Opór, Mosiężna Bestia, Mroźny agent, Gruba Ryba, Nakaz Eksmisji.

Post u góry się aktualizuje. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7

Dodane nowe atrybuty na bronie:

Naostrzony fragment wulkanu,  końska dawka,  blutsauger, cukrowa laska, uroczysta przysięga, tomisław.

Post u góry się aktualizuje. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Wszystkie ID są z strony https://wiki.teamfortress.com/wiki/List_of_Item_Attributes/pl

Dupalacz

+50 hp dla noszącego (ID 26)

+20% prędkości ruchy dla noszącego ( ID 107)

+25% zasięgu płomieni ( ID 164 )

+250% siły odpychania sprężonym powietrzem ( ID 255)

- 100% większe zużycie ammo na odpychanie (ID 

Buzownik

+ 200% wysokości skoku (ID 326)

+ 50 szybkości przeładowania (ID 318 )

- Uniemożliwia podwójny skok ( ID 49 )

K.G.B

+ 125% zadawanych obrażeń (ID 2 )

+ 25% częstotliwości ataku (ID 6 )

+ 30% prędkości ruchu po wyciągnięciu (ID 75 )

+ 60 hp po uderzeniu (ID 110 )

 - 90% amunicji dla broni pierwszorzędnej  (ID 79 )

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chucken    4

Chciałbym żeby niektóre bronie zostały zbalansowane - żeby zostały zmienione niektóre wartości oraz w niektórych dodano nowe:

 

Pięści ze Stali 

-55% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego,

-15% szybkości dla noszącego

Gdy broń w użyciu:

-20% zadawanych obrażeń

-30% szybkości ataku

 

Mosiężna Bestia:

+35% więcej obrażeń

+50% więcej ammunicji

-70% wolniejszego rozkręcania miniguna,

-40% szybkości dla noszącego gdy broń jest w gotowości

 

Statystyki z sikwonda pasowałby lepiej na darwińskiej tarczy ochronnej

Darwińska Tarcza Ochronna

+50 zdrowia dla noszącego,

Co sekundę odnawia się 2 hp,

+20% szybkości dla noszącego

 

Wstrzymywacz:

+40% więcej naboi w magazynku

+25% więcej obrażeń,

+60% szybsze wyciąganie broni,

-15% szybkości dla noszącego,

 

Gruba Ryba:

Przy udanym dźgnięciu w plecy odnawia 100% niewidzialności,

Przy udanym dźgnięciu w plecy przyśpieszenie,

Przy udanym trafieniu  w cel przyśpieszenie,

+30% dłuższe nadleczenie,

+30% szybsze uderzenia

-25 maksymalnego zdrowia dla noszącego

 

Zamrożony Agent

+20% szybkości dla noszącego,

+5 zdrowia regeneracji na sekundę,

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 2 sekundy,

+10% podatności na obrażenia z broni białej (melee)

 

Blutsauger:

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% przez 2 sekundy,

Kiedy broń wyciągnięta +15% szybkości dla noszącego,

Przy trafieniu +5% do ładunku ubercharge,

Przy trafieniu +3 zdrowia dla noszącego

-10% mniejsza pojemność  magazynka

-10% szybkości przeładowania

 

Końska dawka:

+60% więcej obrażeń,

+25 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+40% większy zapas amunicji do broni,

+15% szybsze przeładowanie broni,

+15% szybsze wyciąganie broni

-15% szybkości dla noszącego

 

Szkocki opór:

+30% więcej obrażeń,

+40 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+15% szybkości dla noszącego,

+25% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

-50% mniejsza pojemność  magazynka

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Perska Perswazja 

+ 100% wysokości skoku dla noszącego (326)

+ Szybkość ruchu zwiększa się wraz ze wzrostem obrażeń (235)

+ Czas trwania szarży zwiększony o 10 s (202)

- 90% amunicji dla broni drugorzędnej (79)

 

Trójruniczne Ostrze i Bostoński Tłuczek 

+ Usunięcie atrybutu ""Po chybieniu uderzasz siebie""  (204)

+50% Zadawanych obrażeń (2)

+50 punktów zdrowia dla noszącego (26)

+ Zmniejszone obrażenia od broni mele gdy broń dobyta 50% (206)

+ Gdy broń dobyta 20% dodatkowej prędkości (123)

- 100% amunicji dla broni głównej (77)

 

Efekt Eureki 

+/-  Teleport działa w obie strony (276)

+ 100% Zasięgu działka strażniczego (344)

+ 250% Zasięgu Zasobnika (345)

+ 50% Wytrzymałości konstrukcji (286)

+ 10 % Obrażeń zadawanych przez działko (287)

- Nie można przenosić konstrukcji (353)

 

Sashimono Straceńca 

+300% Długości wzmocnienia (319)

+ 15% Prędkości ruchu dla noszącego (107)

 

Sztandar Chwały

+150% Długości wzmocnienia (319)

+Zamiast minikrytycznych obrażeń są krytyczne (179)

 

Ulllapolski Pal 

+ Nielimitowana liczba użyć (311)

+ Zmniejszenie obrażeń zadawanych sobie o 100% (207)

+ 25% Wincyj obrażeń (2)

 

Prześwietny Puklerz 

+ Czas trwania szarży zwiększony o 10 s (202)

+ 100% Zwiększenia kontroli podczas szarży (246)

+ Zadaje obrażenia od uderzenia szarżą na każdej odległości (247)

+ 250% Zadawanych obrażeń przez tarcze podczas szarży (248)

 

 

 

Edytowane przez Angar

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sponge    0

Pomson 6000

+ Ugaszenie płonących członków drużyny przywraca 20HP

+15% zadawanych obrażeń

+20% otrzymywanych obrażeń od ognia

 

Kanapka

+ Po zjedzeniu: 5s mini-krytów

 

Plemienne ostrze

+ Krwawienie przez 8s

- 25% zadawanych obrażeń

 

Siła natury

+5 zadawanych obrażeń

-33% pojemności magazynka

-10% prędkości ruchu dla noszącego

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7

Dodane nowe atrybuty na bronie:

Dupalacz, Bazooka biedaka, Człekoroztapiacz, Kunai krętacza, Prześwietny puklerz, Ullapoolski Pal, Efekt eureki, Bostoński tłuczek, Trójruniczne Ostrze i Perska Perswazja

Post u góry się aktualizuje. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Jednoręki Bandyta  

+ Możliwość zbudowania jednorazowego działka (ID 351)

+ 20% Częstotliwości ataku (ID 6)

+75hp (ID 26)

+ 20% Obrażeń zadawanych przez działka (ID 287)

- 100 Metalu (ID 81)

/ ID 124 Zmienianie działka na mini działko 

Parę broni Demomana (Perska perswazja Czerepołamacz Szkota )

+ Zwiększenie zasięgu broni o 50% (ID 264 ) ( Trochę dziwne że boss z małą bronią np. Pięści miały taki sam zasięg )

/ ID 2 Zwiększenie dmg ( tylko do Czerepołamacza Szkota )

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chucken    4

Byłbym za nerfem kilku broni..
Bo szczerze powiedziawszy, gra nie ma sensu gdy taki demo z perską persfazją bądź inna klasa z innym gunfem przedłuża grę.

Propozycja ode mnie o zmianie statystyk do niektórych broni:

(Chociaż i tak uważam że zostanie źle rozpatrzona)

 

Sikwondo: (zmniejszony bonus do życia i kara w postaci mniejszego magazynka)

+30pkt zdrowia dla noszącego,

Co sekundę odnawia się 2 hp,

+10% szybkości dla noszącego

-15% Amunicji do głównej broni

 

Lewarek: (mniejszy bonus kradzieży zdrowia oraz kara do szybkości zmiany broni)

+10% szybkości dla noszącego,

+30 zdrowia po uderzeniu

+10% wolniejszego zmiany Broni

 

Shotgun + pistolet sygnałowy (usunięto bonus dot. zwiększenia zdrowia)

+10% szybkości dla noszącego,

+10 zdrowia po uderzeniu

 

Słońce na patyku: (usunięto bonus dot. szybkości wyciągania broni oraz dodano karę w postaci DMG gdy cel nie płonie)

+50% więcej obrażeń,

Przy uderzeniu cel płonie,

Przy uderzeniu cel krwawi przez 3 sekundy,

-10% obrażeń gdy cel NIE płonie

 

Wstrzymywacz: (usunięto bonus dot. szybkości zmiany broni)

+50% więcej naboi w magazynku

+35% więcej obrażeń,

-15% szybkości dla noszącego,

 

Wściekłe mleko: (zmniejszony bonus i kara o kilka procent)

+10% większe skoki dla noszącego,

-45 zdrowia dla noszącego

 

Plan Ucieczki: (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń)

Gdy broń wyciągnięta: 

+60% szybkości dla noszącego,

-199% mniej leczenia od medyka dla noszącego, 

+80% podatności na kule dla noszącego,

-40% Zadawanych Obrażeń

 

 

Pięści ze Stali (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń)

-55% otrzymywanych obrażeń od melee dla noszącego,

-10% szybkości dla noszącego

-40% Zadawanych obrażeń

 

Wachlarz Wojenny: (dodana kara w postaci zadawanych obrażeń)

Przy trafieniu cel spowolniony o 40% na 4 sekundy,

Przy trafieniu cel krwawi przez 4 sekundy,

Przy trafieniu cel oznaczony śmiercią,

-80% Zadawanych obrażeń

 

 

Krótkie Spięcie: (zwiększona kara zużycia metalu)

Alt-atak: ogłusza przeciwnika kosztem 40 metalu,

Brak trafień krytycznych,

-45% powolniejszego zmieniania broni

 

 

Loch n Load: (dodano karę dot. pocisku)

+35% więcej obrażeń,

+40% szybkości pocisku,

-50% mniejsza pojemność magazynka,

-35% mniejsze pole rażenia

Pocisk rozbija się o powierzchnię

 

Szkocki opór: (Zmniejszono zadawane obrażenia oraz bonus do zdrowia, usunięto bonus szybkości poruszania się i zwiększono karę dot. magazynka)

+30% więcej obrażeń,

+35 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+45% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

-60% mniejsza pojemność  magazynka

 

Mosiężna Bestia: (dodano karę poruszania się gdy broń jest w gotowości oraz zmniejszono bonus dot. magazynka)

+35% więcej obrażeń

+10% więcej ammunicji

-60% wolniejszego rozkręcania miniguna,

gdy broń w gotowości:

-50% Poruszania się

 

Zamrożony agent: (zmniejszono bonus regeneracji zdrowia, usunięto bonus spowolnienia celu)

+20% szybkości dla noszącego,

+2 zdrowia regeneracji na sekundę,

 

Gruba Ryba: (dodano karę do zdrowia oraz zmniejszono szybkość ataku)

Przy udanym dźgnięciu w plecy odnawia 100% niewidzialności,

Przy udanym dźgnięciu w plecy przyśpieszenie,

Przy udanym trafieniu  w cel przyśpieszenie,

+50% dłuższe nadleczenie,

+10% szybsze uderzenia

-20pkt zdrowia dla noszącego

 

Nakaz  eksmisji: (zmniejszono bonus dot, szybkość uderzeń i prędkości dla noszącego oraz usunięto bonus zadawanych obrażeń i zmieniono go na karę)

+40% szybsze uderzenia,

+10% prędkości dla noszącego,

Przy udanym trafieniu  w cel przyśpieszenie

-30% zadawanych obrażeń

 

 

Cukrowa laska: (Zmniejszono bonus dot. nadleczenia oraz dodano karę w postaci zadawanych obrażeń)

+60% nadleczenia dla noszącego,

+25% dłuższe nadleczenie dla noszącego,

Po udanym trafieniu przeciwnika obrażenia krytyczne przez 3 sekundy,

+50% podatności na ataki z broni melee,

-40% Zadawanych obrażeń

Po nieudanym trafieniu przeciwnika krwawienie,

 

 

Tomisław: (zwiększono karę dot. zadawanych obrażeń)

+50% szybszego rozkręcania miniguna

+75% większa celność,

Brak dźwięku rozkręcania miniguna,

+35% wolniejsze wystrzeliwanie pocisków,

-35% mniej obrażeń

 

Blutsauger: (usunięto bonus dot. spowolnienia celu oraz dodano karę w postaci zadawanych obrażeń)

Kiedy broń wyciągnięta +15% szybkości dla noszącego,

Przy trafieniu +5% do ładunku ubercharge,

Przy trafieniu +3 zdrowia dla noszącego

-25% zadawanych obrażeń

 

Końska dawka: (usunięto bonus dot. zadawanych obrażeń)

Przy strzale w plecy 100% obrażenia krytyczne

+25 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

+50% większy zapas amunicji do broni,

+25% szybsze przeładowanie broni,

+15% szybsze wyciąganie broni

 

Naostrzony fragment wulkanu: (usunięto bonus dot. szybkości uderzeń oraz zdrowia)

Przy trafieniu cel płonie,

+34% więcej obrażeń

Gdy broń wyciągnięta:

-50% mniej obrażeń od broni melee,

 

 

Bazooka biedaka: (usunięto bonus dot. Pojemności magazynka oraz zmniejszono szybsze przeładowanie i szybkość wystrzeliwania pocisków)

+20% szybsze przeładowanie,

+90% więcej amunicji,

+50% szybsze wystrzeliwanie pocisków,

Automatycznie wystrzeliwuje wszystkie pociski w magazynku,

+1 stopień odchylenia pocisków przy wystrzale,

-75% mniej zadawanych obrażeń

 

 

Kunai krętacza: (usunięto bonus dot. szybkości poruszania się oraz zmniejszono wysokość skoków)

+8% wyższe skoki dla noszącego,

Dźgnięcie w plecy powoduje nadleczenie do 300 hp

-100 życia dla noszącego

 

 

Efekt eureki: (usunięto bonus dot. zasięgu działka)

+400% większy zasięg dispensera,

+28% większa wytrzymałość konstrukcji,

Nie można podnosić konstrukcji

 

Perska perswazja: (Usunięto bonus dot. wysokości skoków oraz zmniejszono prędkość poruszania się)

+15% szybkości dla noszącego,

+2.5 sekundy dłuższa szarża,

-90% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej i drugorzędnej

 

Trójruniczne ostrze i Bostoński tłuczek: (usunięto bonus redukcji otrzymywanych obrażeń i zmieniono go na karę gdy broń jest w użyciu)

+50% więcej obrażeń,

+50 maksymalnego zdrowia dla noszącego,

Kiedy broń w użyciu:

+20% prędkości dla noszącego

-100% maksymalnej amunicji do broni pierwszorzędnej

+50% otrzymywanych obrażeń od broni do walki wręcz

 

 

Zmiany napisałem w nawiasach oraz wymieniłem jedynie te bronie ,które są niezbyt zbalansowane i które są w uj OP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×