Skocz do zawartości
kgr

Podanie na admina

8 odpowiedzi w tym temacie

kgr    1

1. Twój nick oraz SteamID: Kg[r] STEAM_1:0:48844755

2. Link do Twojego profilu HLstatsX:http://csgo-arena2.max-play.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=7719

3. Twój wiek:24

4. "Dlaczego ty?": Witam,gram w csa od 7-8 lat licząc czasy z cs 1.6. Jestem sumiennym czlowiekiem,który lubi pomagać innym osobom.Skladam podanie,ponieważ chciałbym pomóc serwerowi jak i wam w utrzymaniu porzadku.Często są sytuacje,które wymagają zmutowania bądź zbanowania jakiegos gracza ale akurat wtedy brakuje admina. Często w poznych godzinach tak sie dzieje.

5. Czy posiadasz mikrofon i czy z niego korzystasz: tak

6. W jakich godzinach najczęściej grasz: 15-22 w weekendy od 8-22/23

7. Jakie masz doświadczenie w administracji serwerem, czy znasz podstawowe komendy SM:bylem adminem ponad 3 razy i znam znajomosc komend SM

8. Czy należysz do grupy steam Max-Play oraz czy połączyłeś konto na forum z kontem Steam? (Obowiązkowe):jestem

9. Czy zapoznałeś się z regulaminem forum i serwera, na który składasz podanie?: znam zasady.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Ploszi    3

Jestem na nie

-Mało godzin na serwerze

-Sesje 

-Tylko 5 dni grania

Pograj z nami dluzej to czemu nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
N3dex    0

był reset statystyk jak się nie mylę wiec jak mozesz uwazac ze mało godzin jak nie ma pełnego wykazu chyba ze sie myle to sory :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Mlodyy    41
Godzinę temu, N3dex napisał:

był reset statystyk jak się nie mylę wiec jak mozesz uwazac ze mało godzin jak nie ma pełnego wykazu chyba ze sie myle to sory :P

Reset był na początku grudnia, przez cały miesiąc zdążył zrobić całe 3 godziny, ode mnie na NIE, za mała aktywność.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
kgr    1