Skocz do zawartości
Johita

Propozycje nowych modów/map/bossów

17 odpowiedzi w tym temacie

Johita    9

Witam!

Jak w tytule prosiłbym o umieszczanie wszelakich propozycji modów, map i bossów pod tym postem.

 

Sugestie mają być składane według wzoru:

Cytat

Nazwa:

Link do propozycji (film YT, link do postu na forum alliedmods.net):

(opcjonalne) Parę słów o propozycji:

 

 

Edytowane przez johita

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mastish    2

Nazwa:

TF2TD (Team Fortress 2 Tower Defense)

 

Linki:

http://tf2td.net/

 

Opis:

Taki pomysł mi wpadł ostatnio. Co byście powiedzieli na ustawienie późnymi wieczorami / wczesnymi porankami mapek trybu Tower Defense? Limit graczy to 4 - 8 więc na pewno nie nadawał by się na okresy gdy serwer jest 'pełen', a chociaż na próbę może się przyjmie. Nie widziałem jeszcze tego trybu na Polskich serwerach. Jeśli potrzebna była pomoc w tłumaczeniu tego moda - też mogę to ogarnąć w wolnej chwili ;) dodatkowo jakieś warunkowanie by się przydało które sprawdza ilu jest graczy na serwie pod koniec mapy i decyduje czy ewentualnie ten tryb ustalić.

Edytowane przez Mastish

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rangar    0

Smash Fortess  SF- spychanie przeciwników  , gracze posiadają pasek obrażeń ( im większe obrażenia tym większy odrzut od obrażeń ) oraz 3 życia ( po ich utracie czeka się na następną rundę )  . Dotknięcie sufitu lub spadnięcie z wyspy/platformy powoduje śmierć , nie można zabić gracza jakąkolwiek bronią ( stabem , drwiną , headshotem itd itp ) można jedynie zwiększyć jego odrzut po otrzymaniu obrażeń . 

Potrzeba do tego specjalnych map

 

Class Power CP - walka klas np medycy vs szpiedzy / grubi vs pyro . Każdy gracz ma tą samą klasę co reszta  , tryb arena

Potrzeba do tego map z ,, Król wzgórza '' albo specjalnie do tego przeznaczonych

 

Super Zombie Fortess SZF - zombie mod różniący się od poprzedniego zombie modu startem z samą bronią do walki wręcz i potrzebą zbierania broni ( im dalej dotrze drużyna tym lepsze może otrzymać ) 

Tryb w którym  po śmierci w red ( ludzi ) stajemy się zombie ( blu ) 

Potrzeba do tego specjalnych map 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Clem    0
Rangar    0

Propozycje bez map proponowanych bossów i modów  lekko zmieniające grę

- usunięcie ograniczenia klas na dr 

- zablokowanie  pointa dla drużyny red w trybie vsh

- dodanie komendy votekick  wymagającej 75 %  poparcia w sprawie wyrzucenia gracza podejrzanego o oszukiwanie lub łamanie regulaminu 

- możliwość przedłużenia mapy dla graczy 1/2 razy na mapę w celu nie przekroczenia terminu mapy ( 50 min )

- wystawianie ocen nowym mapą do czasu przyjęcia na stałe

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mr Balor    0

Z racji iz dawno nie bylo dodawanych nowych map na serverze postanowilem dodac swoje propozycje nowych map narazie tylko dr:

 

dr: safety first  http://gamebanana.com/maps/175798

      baby pirate adventure http://gamebanana.com/maps/183463

      dr. bank http://gamebanana.com/maps/182962

      dr. psykopat2 http://gamebanana.com/maps/192767

    

 

      

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Kilka mapek 

Death Run :

Dr_Horrors http://gamebanana.com/maps/169228

Dr_Steamworks_b2  ( mapa której nie mogłem znaleść i mogę tylko przesłać z dysku )

Dr_Undertale http://gamebanana.com/maps/191701

VSH :

Vsh_skyhigh_resort_b8 http://gamebanana.com/maps/178658 

Vsh_streets_v3 http://gamebanana.com/maps/181531 

Vsh_spire http://gamebanana.com/maps/192105

Vsh_TopArena ( to samo co z steamworks )

TFDB

Tfdb_Crosing http://gamebanana.com/maps/174085

Slender : 

Sl_Asylum + Sl_Noexit https://bitbucket.org/KitRifty/slender-fortress/downloads

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Dr_Bank  http://gamebanana.com/maps/182962 ( Bank Gabena ) ( Mapę  podesłał gracz Balor )

Dr_Wolfenstein http://gamebanana.com/maps/176323 ( Mapę podesłał gracz Balor ) 

Dr_Haunted_Museum http://gamebanana.com/maps/192874 ( Nawiedzone muzeum )

Db_Ring http://gamebanana.com/maps/167684

Db_Potato http://gamebanana.com/maps/163703

Parę propozycji zmian gry na Vsh

- trafienia w głowę na ff2 ( u snajpera ) zadawają 2x większy dmg/od razu zadaje 450 dmg

- odpychanie strumieniem sprężonego powietrza pyro nie zwiększa punktów/zwiększa ale co 10 odbić

- Bossy "skaut" i "szpieg" mają zmniejszone częstotliwość ataku/obrażenia

- boss 

Ogólne

- dostanie powiadomienia o wyrzuceniu z serwera z powodu bezczynności  ( pomysł użytkownika Nashi )

Db 

- 3 rakieta ( pomysł gracza JaNuSzEk )

 

 

 

W propozycjach pomagali użytkownicy Nashi , JaNuSzEk i Balor którym serdecznie dziękuje za pomoc 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Kilka kolejnych propozycji zmian 

Fort Wars

- dodanie do propów szyby,lustra weneckiego i kuloodpornej szyby ( jeśli oczywiście da się wykonać ) 

DB

- komunikat o kradzieży rakiet  mógłby być w j.polskim i j.angielskim ( dla obcokrajowców )

- licznik prędkości rakiet  

Mapy 

-  Vsh_Zelda http://gamebanana.com/maps/194631 ( podesłał gracz JaNuSzEk )

- Tf Db_toolsheds http://gamebanana.com/maps/190467 ( podesłał gracz JaNuSzEk )

- Tf Db_justdoit http://gamebanana.com/maps/190340 ( podesłał gracz JaNuSzEk )

- Vsh_dr_block_v9 http://gamebanana.com/maps/166110 ( podesłał użytkownik Nashi )

  Ogólne 

- możliwość robienia tauntów takich jak np . Kruszenie Czaszek bez ograniczenia brakiem miejsca ( jeśli to możliwe ) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Kilka mapek 

Death Run

http://gamebanana.com/maps/194937 dr_tf2_museum ( ładnie zaprojektowane muzeum )

Versus Saxonne Hale 

http://gamebanana.com/maps/195363 Vsh_jungle_beach

http://gamebanana.com/maps/195248 Vsh_barnyard Średniej wielkości mapa  w pustynnym klimacie ( podobnym jak do mapy 

vsh_dust_showdown_final1 tylko nie aż tak płaska i zabudowana )

http://gamebanana.com/maps/193686 Vsh_moving_in Mapa podobna do usuniętej mapy Vsh_mansionrats tylko pod względem wielkich mebli bez wkurzających miejsc dla snipera ( prawdopodobnie) i bez ''buga z łapaniem bossa""

http://gamebanana.com/maps/192650 Vsh_cinema 

http://gamebanana.com/maps/191785 Vsh_arktown Mapa otoczona wodą z 4 wieżami

Edytowane przez Angar

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Milokot    1

VSH Thousand Needles

 

 

Odtworzona Lokacja z World of Warcraft, świeżo wydana więc troszkę się jeszcze pozmienia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Angar    0

Kilka mapek i map

Death Run 

http://gamebanana.com/maps/174762 dr_divinity

http://gamebanana.com/maps/191896 dr_runoff

http://gamebanana.com/maps/192767 dr_psykopat2_v2

http://gamebanana.com/maps/182202 dr_egypt_v4

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=974215516  DR Retroland

Versus Saxton Hale

http://gamebanana.com/maps/190142 vsh_nebula Spaaaace ( a dokładniej Księżyc )

http://gamebanana.com/maps/196059 vsh_market_b2 Dość spore miasteczko 

http://gamebanana.com/maps/194895 vsh_hella_swag 

Zombie Fortes

http://gamebanana.com/maps/155440 zf_degrootkeep_v3 

http://gamebanana.com/maps/163133 szf_volcanoevac_v6 Drużyna Red zaczyna na samym dole mapy i musi uciekać przed podwyższającą się lawą

http://gamebanana.com/maps/178226 zf_helmsdeep Helmowy Jar w wersji zf

http://gamebanana.com/maps/179134 zf_biotics_lab 

http://gamebanana.com/maps/185490 zm_reboot

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
thaZu    11

Pograłem ostatnie dwa, trzy dni z nudów, stwierdziłem, że może przekonam się do 4funa. Gra się fajnie, ale ilość pobierania modeli i muzyki do ff/vsh jest niewiarygodnie wielka. Ktokolwiek po raz pierwszy wbija na serwer przy prędkości pobierania ~2MB/s na spokojnie spędzi 15-20 minut na pobieranie tego wszystkiego badziewia. Jest to jednorazowe, jednak mnie mocno odstraszyło, stąd moja pierwsza propozycja to lepsza kompresja/szybszy FDL albo zmniejszenie ilości tego wszystkiego. Rozmawiałem z jednym z opiekunów na ten temat, dowiedziałem się, że przekaże to opiekunowi, który się tym zajmuje i odpowiedź którą otrzymałem: "Kup sobie lepszy internet". Brak słów, stąd postanowiłem napisać o tym na forum i zobaczyć co inni gracze oraz admini sądzą na ten temat.

Druga propozycja to sam plugin FF2. Był to mój chyba drugi raz kiedykolwiek na tym trybie i gdy wyskoczył mi komunikat z wyborem czy chce być bossem czy nie, odruchowo wybrałem opcje "nie". Gdy jednak po jakiś kilkunastu minutach gry zmieniłem zdanie i chciałem spróbować i zobaczyć jak się gra "bossem" to spędziłem z dwie rundy szukając opcji w menu gdzie mogę tę opcje zmienić. Dowiedziałem się wtedy o poleceniu /ff2boss, które jest za to odpowiedzialne i, ku mojemu zaskoczeniu, opcja dostępna tylko dla VIPów. Dlaczego? Nie rozumiem tego. Czy to naprawdę tak ma być, że tryb gry jest tak zbalansowany, że VIP może sobie decydować czy chce grać bossem czy nie, a zwykły, szary gracz nie może? 

Raz jeszcze powtórzę, że jestem nowym graczem i mam nadzieję, że za powyższe propozycje nie przeleje się fala hejtu, która tylko zowocuje niedojrzałym zachowaniem. Liczę, że dostanę odpowiedzi na powyższe odpowiedzi, jeśli to ja tutaj czegoś nie dostrzegam albo nie rozumiem to mam nadzieję, że zostanie mi to wytłumaczone. Dzięki ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
edu    42
23 minuty temu, thaZu napisał:

/ff2boss

Na chwilę obecną wyjaśnię, że owa komenda służy do wybierania bossa(jest jedną z korzyści statusu vipa).

Do zmieniania preferencji bycia bossem powinna być komenda "!ff2toggle". Nie wiem czy taka komenda rzeczywiście jest na serwerze, lecz tylko tyle udało mi się wyczytać ze strony AlliedModders.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darek    7
13 minut temu, thaZu napisał:

stąd moja pierwsza propozycja to lepsza kompresja/szybszy FDL albo zmniejszenie ilości tego wszystkiego

No niestety ale nie jestem w stanie skompresować tego bardziej niż jest to aktualnie w formacie .bz2, a FDL mimo że się nie wydaje to jest dobry.

FF2 to tryb który niestety ale gdy się zsumuje cały rozmiar plików do pobrania od bossów wychodzi bardzo dużo.

Same dźwięki to już sporo, a dochodzi do tego jeszcze masa materiałów i samych modeli bossów. Gdybym miał zmniejszyć liczbę pobieranych plików musiałbym wywalić przynajmniej połowę bossów. Dla nowych graczy może się wydawać to dobre bo mniej pobierania jednak dla stałych bywalców zaczyna brakować urozmaicenia w owych bossach. Postaram się jakoś zmniejszyć liczbę usuwając te bardziej zajmujące miejsce ale nie gwarantuje że efekt będzie powalający.

 

27 minut temu, thaZu napisał:

Druga propozycja to sam plugin FF2. Był to mój chyba drugi raz kiedykolwiek na tym trybie i gdy wyskoczył mi komunikat z wyborem czy chce być bossem czy nie, odruchowo wybrałem opcje "nie

Nie wina serwera że odruchowo wciskasz wyświetlające się komunikaty. Następnym razem zwracaj na takie rzeczy uwagę. Nigdzie na oficjalnej stronie FF2 alliedmoders nie podano tej komendy, ale możesz spróbować wpisać "!ff2toggle", lub przy kolejnej mapie FF2 powinien wyświetlić się ten sam komunikat z tym pytaniem.

 

Jeżeli nadal będziesz miał jakiś problem z FF2 dodaj mnie na Steam, przyjmuje zawsze zaproszenia i możesz osobiście zadawać mi pytania jak to robi większość graczy.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×