Skocz do zawartości

CS:GO

Fora

  1. Arena 1v1 #1

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    347
    odpowiedzi
  2. Arena 1v1 #2

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    190
    odpowiedzi
  3. Cod Mod

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    339
    odpowiedzi
  4. AWP Only

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    244
    odpowiedzi
  5. Only DD2/MIR

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    179
    odpowiedzi
  6. FFA

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    166
    odpowiedzi
  7. Surf Combat

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    251
    odpowiedzi
  8. Deathmatch

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    1
    odpowiedź
  9. Surf RPG

    Forum służące do składania podań na administratorów.

    4
    odpowiedzi
  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • #AKTUALIZACJA PROPOZYCJI 12.11.2018   #POMYSŁ na drużyny Wprowadzenie systemu(stworzenie) który polegałby na tworzeniu oddziałów/drużyn jak komu wygodniej nazywać. Posiadanie takiego oddziału wymagałoby wbicia 150LVL / 200LVL. Maksymalna ilość członków to 3-5osób na klan. Wbijanie poziomów drużyny polegałoby po prostu na zabijaniu + robieniu misji które dostanie drużyna jako misje CODZIENNĄ(możliwość raz dziennie wykonania misji). Poziomów takiej drużyny: 10 - każdy poziom daje jeden punkt który możemy dodać w umiejętności drużyny.
      Za przynależność do drużyny dostajemy automatycznie bonus za: Pierwsze zabicie w rundzie / Rozbrojenie lub plantowanie bomby. W postaci bomby jest już zdobyci doświadczenia. Rozwiązaniem tego będzie po prostu bonus X2 za każdy plant/rozbrojenie.   Umiejętności w które możemy inwestować jako przywódca:
      Bonus Doświadczenia(5PKT) - 3% / 6% / 9% / 12% / 15%.  // Bez przesady w ilość zdobywania doświadczenia. Większe obrażenia(5PKT) - +3dmg / +6dmg / +9dmg / +12dmg / +15dmg. //Wydaje mi się że może to być zbyt sporo patrząc jakie klasy posiadamy z możliwością obrażeń. Może zabranie możliwości dodawania obrażeń i wymuszenia na graczach posiadania drużyny? Zmniejszenie niewidzialności(5PKT) - 5% / 10% / 12% / 15% / 20%. Maksymalne wartości jakie mogłyby być. Klasy z mniejszą niewidzialnością będą miały lepiej + zdobyci kamuflażu czy też innych perków zmniejszających widoczność nie dawała zbyt dużej przewagi w rozgrywce. Większe zdobywanie(5PKT) Złotych naboi - 5% / 10% / 15% / 25% / 35% - Większa szansa na zdobycie dodatkowych złotych naboi. Procenty to szansa na które możemy zdobyć dodatkowe naboje. Ilość dodatkowych naboi jest zależna od poziomu klanu. Jeżeli klan posiada poziom 1 dostaje 1 ZN. Przy poziomie 10 klanu, wartość wynosi 10ZN.
      #PERKI    Buty Wiatru - zmniejszenie ich szybkości przynajmniej o 10%/20%. Są mocno przesadzone i na klasach typu Komandos dają takie speeda że wiele osób nie da po prostu rady.
      #KLASY    Heimerdinger - Postać posiada działko które powoduje za każdym razem CRASH serwera, naprawić / wywalić.   Joker - Klasa posiada klona, który mógłby odbijać obrażenia jeżeli ktoś w niego trafi. Czas niewidzialności skrócić o połowę(?). Dyskusyjny temat.    
    • czekam na teamspeaku pod nazwą unikatowyy na kanale pomocy  
    • W celu weryfikacji proszę o przesłanie próbki głosu w wiadomości prywatnej lub wizytę na TS3. 
    • 1. Twój nick: Unikatowyy! BH
      2. Twój Steam ID: STEAM_0:0:195679551
      3. Link do sourcebans:  https://sourcebans.max-play.pl/index.php?p=commslist&searchText=Qmpel&Submit=Szukaj nick Qmpel(stary) 4. Data zdarzenia: Jakieś pół lub rok temu nie pamietam
      5. Opis zdarzenia: Dostałem muta za brak mutacji, ale juz ją przeszedłem
Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×