Skocz do zawartości

edu

Użytkownicy
  • Zawartość

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana edu w dniu 30 Wrzesień

Użytkownicy przyznają edu punkty reputacji!

Reputacja

99 Excellent

8 obserwujących

O edu

  • Urodziny 2 Grudzień

Przegrany czas na serwerach (w godzinach)

  • CSGO Arena #1
    8.3
  • CSGO Arena #2
    1.0
  • CSGO Surf Combat
    52.3
  • CSGO AWP ONLY
    28.5
  • CSGO CODMOD
    39.8
  • CSGO ONLY DD2/MIR
    0.6
  • CSGO FFA
    0.9
  • CSGO DM
    0
  • CSGO Surf RPG
    6.8

Ostatnie wizyty

35110 wyświetleń profilu
  1. perm za +strafe 

    c31.png

    1. JestemWojtek

      JestemWojtek

      Ahahaha, powaga ? XD

    2. edu

      edu

      no, bardzo smieszna sytuacja Wojtek

    3. JestemWojtek

      JestemWojtek

      Dobrze w sumie wiedzieć, nie będę używał może lepiej tutaj, bo też dostanę 😕

  2. edu

    Czego słuchasz w tym momencie?

    haha yes xdddddd
  3. 1. Twój nick: nevaeh 2. Twój Steam ID: STEAM_1:0:50739190 3. Link do sourcebans: https://sourcebans.max-play.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:50739190&advType=steamid&Submit 4. Data zdarzenia: 08.10.2018 19:13 5. Opis zdarzenia: dostałam bana za wh którego nie mam. niech admin banujący( @oko ) rozpisze demko albo gimme ub. dzięki, buziaczki edit: warto dodać że admin mnie nie spectował. dostał z awki przez ścianę i chwilę potem dostałam bana top kek unbanem na shoutboxie też nie pogardzę
  4. edu

    ZMIANY NA SERWERZE

    proponuje wrocic do starego systemu pozyskiwania zlotych naboi czyli +1 za zabojstwo, usuniecie utraty trzech naboi za smierc i usuniecie utraty 20 naboi za samobojstwo(bo niektore klasy/perki zabijaja np. przez podpalenie przez co traci sie 20 naboi a nie 3 lul) rowniez sugeruje aby przywrocic regulamin do stanu poczatkowego czyt. pre-blacky bo on wpisywal tam wszystko co mu sie nie podobalo na serwerze przez co jest malo czytelny, sa w nim bledy gramatyczne/ortograficzne i zawiera absurdalne zakazy w rozgrywce. a no i niektore punkty odnosza sie do nieistniejacych klas/perkow dzieki czesc
  5. edu

    ZMIANY NA SERWERZE

    nerf szturmowiec pls
  6. edu

    niezla-propozycja.pl

    Dziękuję za informacje, ale potrafię czytać. Napisałam "do zamknięcia", ponieważ już wypowiedział się w Twoim temacie, w którym uwzględniłeś to co ja i troszkę więcej.
  7. edu

    niezla-propozycja.pl

    Nie dojdziemy do porozumienia bo każdy unika tego tematu jak ognia. Gdyby tylko ktoś wyraził chęci żeby dopytać co skłoniło mnie do takiej decyzji albo spróbował nawiązać jakąkolwiek konwersację :DD a temat do zamknięcia
  8. edu

    Podanie na administratora

    to ten co się spłakał gdy to nie on został opiekunem coda mk @FrostyV2
  9. edu

    niezla-propozycja.pl

    Strasznie mnie irytuje takie podejście ; ) Rozumiem że ktoś może nie mieć czasu przez życie prywatne, ale żeby zwlekać prawie tydzień z kilkoma drobnymi zmianami to już niezły cyrk. Chciałabym sprostować(może troszkę po czacie ale lepiej późno niż wcale), że banowanie osób łamiących regulamin używając czyjegoś konta sourcebans trudno podciągnąć pod "Działanie na szkodę sieci". Well.. administracja ma zawsze rację :DDddD Jeśli uważasz że szkodzę sieci, a nie pomagam, to śmiało możesz mi przywrócić 10/10 i perma w tym momencie.
  10. edu

    niezla-propozycja.pl

    od kiedy ocenzurowanie czegoś gwiazdką łamie regulamin?
  11. edu

    e no chyba bug jakiś

    na arenkach można wybrać mp5 w zakładce "rifle" ale nawet nie można go podnieść i trzeba grać samym nożem a mp5 to smg a nie rifle dzięki cześć
  12. edu

    niezla-propozycja.pl

    podbijam @CamerDisco
  13. edu

    skarga catsu

    "Catsu <3" STEAM_1:1:152370293 17;30 ski2go za duzo killi na jednej kampie demko polecam
  14. wyłapał 3 permy, więc do zamknięcia
  15. komenda /bindy pokazuje jak użyć umiejętności klasy/perku komenda /klasy pokazuje informacje o danej klasie komenda /perk(lub /p) pokazuje informacje o perku poradników nie ma
Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×