Skocz do zawartości

Mohammadpourkarkaragh

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Mohammadpourkarkaragh

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mohammadpourkarkaragh

    Istotność lvl-a w grze

    I na taką rolę właśnie liczę ;)
  2. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiany - saper i limit pkt-ów.

    Do zamknięcia (Y)
  3. Mohammadpourkarkaragh

    Istotność lvl-a w grze

    Są inne osoby, a nie jeden Camer. Jesteś ty Blacky, jest drugi opiekun, jest wielu adminów (z tego, co słyszałem od ciebie na serwerze - wystarczająco, by wszystkiemu podołać). Camer mając na głowie większy obszar max-play-a, jest zdecydowanie bliżej i częściej w moich tematach. Do tego, gdy sam poprosił o opinię pozostałych członków administracji w jednym z moich tematów, to odpowiedział mu... nikt. Każdy czeka tyle czasu hmm... czyli jak jest prosta możliwość rozwiązania problemu sprawnie i szybko to i tak to przedłużamy... dziwne podejście. Myślę, że bazą dla sprawności tego pomysłu byłoby (to naprawdę się przydaje) zwiększenie punktów inteligencji. Dlaczego? Po to, by było to jakoś proporcjonalnie odczuwane w stosunku do lvl-a. 40 pkt-ów można dosyć łatwo zdobyć. Efekt byłby inny od pożądanego - różnica między 1-150 lvl byłaby większa niż między 150-500. Dlaczego? - W przypadku ghosta wystarczyłoby to już na osiągnięcie maksymalnej długości nieśmiertelności, a różnice byłyby w ZNACZNIE mniej istotnych aspektach takich jak zdrowie lub wytrzymałość. Camer - jeżeli całe zadanie miałoby się sprowadzić do zwykłego podania tobie racjonalnych, stonowanych przeliczników na wszystkich klasach, które są jakkolwiek uzależnione w grze od inteligencji, to jestem w stanie nieco poeksperymentować i się tym zająć. Kończąc - proszę tu o opinię CAŁEJ ADMINISTRACJI, co do poruszonych tematów. Pozdrawiam :)
  4. Mohammadpourkarkaragh

    Istotność lvl-a w grze

    Proponuję nadanie większej istotności co do lvl-a postaci. Często jest tak, że gracze na niskim poziomie, nie przejawiając dużo większych umiejętności potrafią skutecznie radzić sobie z tymi, którzy na serwerze już trochę są i mają wyexpione postacie. Myślę, że głównie powinno to oddziaływać na umiejętności tych postaci przykładowo: - ghost - każde x pktów inteligencji to dodatkowe y czasu bycia nieśmiertelnym - bikini girl - każde x pktów inteligencji to dodatkowy granat Mam nadzieję, że temat nie pozostanie bez odpowiedzi. Inne moje propozycje czekają na nią już dobrze ponad tydzień... a to za dobrze nie świadczy, tym bardziej, że konkurencyjne serwery nie śpią. Więc piszemy ;) Pozdrawiam
  5. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiany - saper i limit pkt-ów.

    Proponuję zbuffowanie sapera. Od czasu wprowadzenia obostrzeń w regulaminie nie spotkałem się z innym graczem, który grałby tą klasą. W związku z tym, że min w wielu miejscach już nie można stawiać (ostatnio wyrwałem ostrzeżenie nawet za dobrze postawione), proponuję ich wzmocnienie. Można zwiększyć bazowe dmg, przelicznik od inteligencji lub zwiększyć limit samej inteligencji, gdyż jest to jedyne... 40. Pociągając dalej temat odnośnie limitów - mając już wyższy lvl na dowolnej klasie ciężko o jakąkolwiek przydatność poszczególnych pkt-ów tak na moim przykładzie: Komandos lvl 400+: prędkość = max, wytrzymałość = max, życie = max, i teraz z konieczności muszę dodawać w dmg, bo dgl-a czasem zastosuję, ale bardzo rzadko. Zwiększenie limitów pozwoliłoby na pełniejsze wykorzystanie potencjału poszczególnych klas i jakiś sens w nabijanu kolejnych lvl-i. Mam nadzieję, że zobaczę tu jakieś odpowiedzi/pomysły/uwagi, bo żeby się dobrze grało nie powinno tylko mi na tym zależeć, a całej społeczności serwera wraz z administracją. Zachęcam podobnie do wyrażenia swoich myśli w innych tematach pisanych przeze mnie i nie tylko, bo troszkę pustką w nich wieje, a jedynie Herr CamerDisco dotychczas jest gwarantem jakiś oznak życia :D
  6. Mohammadpourkarkaragh

    Propozycji kilka

    Dokładnie nie wiedziałem, chciałem podać całą grupę wyżej postawionych i brakuje mi jednego słowa to piszę admini, ale ok.
  7. Mohammadpourkarkaragh

    Propozycji kilka

    1. Przeliczniki. Wiem, że zdobycie lvl-a nie ma przeliczenia 1/1 na pkt-y umiejętności. Może warto byłoby tak zrobić. Jest to zawsze większa możliwość kontroli nad postacią, a w przypadku poszczególnych klas można by było łatwiej nadać indywidualne przeliczniki co do umiejętności. 2. Nabijanie lvl-a. W mojej opinii powinno być czymś dosyć wymagającym, co stanowiłoby pewne wyzwanie dla graczy, a przez to byłoby dodatkowym smaczkiem na serwerze. Podobnie jak na innych cod-ach może nawet warto by osiągnięcie pewnego lvl-a stanowiło o końcu edycji. Bardziej jednak zależy mi głównie na tym, by z lvl-a na lvl było nam trudniej wbić kolejny i kolejny. Najlepiej by jedynie najaktywniejsze osoby na serwerze były w stanie osiągnąć topowy lvl. Pozostaje tu jeszcze kwestia adminów, którzy mogą dodawać sobie owy lvl. Na to nie mam pomysłu. Jestem przeciwny jakiemukolwiek dodawaniu lvl-a, ale w tym przypadku pozostałoby to kwestią ich sumienia. Za nich nie zdecyduję, bo nie mogę ;p. 3. (ŻALĘ SIĘ, JEŻELI NIE ODPOWIADA TO POMIŃ TEN PKT) Może i się czepiam, ale klasy mega premium są wyjątkowo silne i tu bardziej jako moja ogólniejsza uwaga. Chciałbym, żeby osoby, które płacą miały jak najbardziej lepiej, jednak nie żeby miały ułatwianą grę do tak dużego stopnia. Zwykle sprowadza się to do dostępu do NIECO silniejszych klas oraz samego faktu skorzystania z czegoś innego, ciekawszego. I chciałbym by tak to wyglądało, bo jako osoba, która nie ma zamiaru wydawać pieniędzy na cs-a mogę szczerze powiedzieć, że to bardzo odstrasza i jest bardzo zauważalne. Dodatkowo sama moja obecność na serwerze jak i każdej innej osoby to też korzyść dla serwera z wiadomych względów, a tak... serwer pełny, a nawet i nie zawsze jedynie w godzinach szczytu. Przykładowe porównanie. Elitarny Łowca: -potrójny skok -granacik zamrażający -lekka widzialność -1/1 z szybkiej snajpy Komandos: -1/1... z noża, którym to ja nie strzelę -szybkość Na mapach typu dd2002, rats, i innymi które są często grane i mają wielkie przestrzenie jedna z tych klas jest genialna, a druga... no cóż. 4. Bardziej pytanie - czy będzie coś robione z tym limitem 40 pkt-ów inteligencji. Jakby dało radę to dajcie jakieś sposoby komunikacji na forum z osobami mającymi wpływ na zmiany na serwie.
  8. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiana w Phantom-ie.

    Zwracam honor. Myślałem, że jego działanie jest nieco inne. Nadal jednak jest to 1 item/klasa. Jeżeli rzeczywiście oznacza to brak jakichkolwiek nerfów dla tych klas to opinię na ten temat lepiej zachowam dla siebie. W przypadku potwierdzenia braku zmian --> temat do zamknięcia.
  9. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiana w Phantom-ie.

    Mogę zaakceptować to podejście, gdy powiemy sobie coś otwarcie. Jest tu wyraźne pay to win. Ponadto widać jak wiele warunków trzeba by spełnić, żeby mierzyć się z tą klasą - wysoki lvl i posiadanie jednego z wielu itemów (gorzej jak go się nie trafi). Jak dla mnie nawet on by za bardzo nie pomógł tak btw xD. Wracając, Agent Specjalny podlegał nerfowi mimo takiej samej pozycji, więc myślę, że chociaż zejście z tego potrójnego na podwójny skok by już coś dało, a sama klasa nadal pozostałaby topową.
  10. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiana w Phantom-ie.

    Pomogło EDIT: Dzięki xD
  11. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiana w Phantom-ie.

    By nie pisać nowego tematu: Jest możliwość wybrania mapki cs_wiocha_go, która nie chce się wgrać (na innych serwerach wchodzę bez problemu, więc chyba inni też tak mają).
  12. Mohammadpourkarkaragh

    Zmiana w Phantom-ie.

    Generalnie jak wiemy klasy vip/premium są zauważalnie lepsze od tych bazowych. Mógłbym o każdej zapewne nadmienić słowo, ale w chwili obecnej Phantom jest priorytetem. Gracze, którzy grają tą klasą już od samego początku przodują w tabelach na danej mapie. Nie potrzebują nawet wysokiego lvl-a. Praktycznie przez cały czas niewidzialny, a jak już jest widzialny, to przez pół sekundy, bo ile trzeba na wykonanie kolejnego skoku przy takiej grawitacji jaka jest domyślna na serwie (i to potrójnego). Jeżeli będzie niechętne podejście do zmian to niech chociaż zastosowany będzie podwójny, a nie potrójny skok. O grze magiem pisać chyba nie muszę... to jest klasa która ich widzi, ale niczym sama w sobie nie zaskakuje.
  13. Mohammadpourkarkaragh

    Propozycja zmian

    1. Proponuję rozszerzenie limitu co do statystyk (przykładowo inteligencja ma limit 40 pkt-ów). Grając saperem jest to ważna bariera, tym bardziej, że w niedługim czasie pewnie będzie miał dodatkowe ograniczenia. Jeżeli macie zamiar rozproszyć jakoś ścieżkę rozdawania pkt-ów, to (nwm czy to możliwe), nie lepiej byłoby zmniejszyć efektywność owych pkt-ów w późniejszym etapie? Wtedy będzie to już wliczanie pewnego ryzyka przez gracza. 3 stopniowy przykład co do inty u sapera (0-40 inta, 1 int = 1 pkt dmg z miny; 41-60 1 int = 0,5 pkt dmg z miny; 61-80 int = 0,25 pkt dmg z miny). Mi by osobiście zależało najbardziej na jakiejkolwiek możliwości dodawania większej ilości w te umiejętności. 2. Insta kill komandosa nie działa na boty - jak się da to coś zróbcie (nwm czy tego typu błędy też tu zgłaszać, ale jeśli tak to zostanę na tym jednym, a innym razem skoncentruję się na błędach w misjach bo tam jest ich dosyć dużo). Pozdrawiam
Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×