Jump to content

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

HarexD

Manager
  • Content Count

    451
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

HarexD last won the day on June 23

HarexD had the most liked content!

Community Reputation

45 Excellent

3 Followers

About HarexD

  • Rank
    Manager ds. administracji
  • Birthday 12/23/1988

Przegrany czas na serwerach (w godzinach)

  • CSGO Arena #1
    3.7
  • CSGO Arena #2
    0.3
  • CSGO AWP ONLY
    0.0
  • CSGO CODMOD
    0.3
  • CSGO ONLY DD2/MIR
    9.6
  • CSGO FFA
    349.3
  • CSGO DM
    0.0
  • CSGO Retakes
    2.8

Recent Profile Visitors

1,316 profile views
  1. @Aneril ja sobie dałem spokój, bo "on" coraz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, ze nie warto z nim prowadzić konwersacji na ten temat. "On" ma swoje zdanie, i nikt mu nie przetłumaczy, ze niestety częściowo jest w błędzie. mowie częściowo, ponieważ go rozumiem i tez kiedyś bylem na tym etapie. ale na szczęście udało mi się dojść do właściwych wniosków bez uszczerbku na zdrowiu. tak nawiasem mówiąc, zastanawiał się ktoś kiedyś dlaczego prawo jazdy na "mocniejszy" motocykl jest dawane dopiero po bodajże 25 roku życia? bo dla mnie odpowiedz nasuwa się momentalnie- brak wyobraźni....
  2. 13 lat temu myslalem podobnie do niego, ale moje nastawienie z czsem sie zmienilo, troszke wiedzy przybylo i najwazniejsze, wyobrazni, ja nie mowie ze ma zaprzestac tego co chce robic, ja mowie ze ma robic to z glowa i tylko tyle. kazdy od czegos zaczynal ale w dzisiejszych czasach nie jest tak ciezko cos zalatwic czy kupic zeby poprawic swoje bezpieczenstwo. sam kask duzo pomoze...
  3. po pierwsze, jest to najprawdopodobniej plyta zamknietego lotniska, przygotowana do takich zabaw a nie szutrowa droga o ktorej mowisz.... po drugie, dalej twierdze ze jest to zabawa bez wyobrazni poniewaz kazdy normalny zalozylby przynajmniej kask do takich zabaw po trzecie. dlaczego chcesz nasladowac glupote kogos kto swoje wyczyny pokazuje w internecie? a tu masz linka do tego jak mozna by zaczac taka nauke i nie chodzi mi o lysego tylko o to co tam sie dzieje bo on nie jest autorytetem u mnie aczkolwiek youtube i jego widownia wymaga juz od niego tyle ze raczej
  4. i w ten oto właśnie sposób zniszczyłeś całkowity obraz swojej "zajawki" udowadniając wszystkim ze jesteś niedoświadczonym dzieckiem wchodzącym w pełnoletniość, chcącym pokazać jak bardzo zależy ci na nauczeniu się czegokolwiek, odrzucając wszystkie dobre rady i stwierdzenia ludzi którzy maja ociupinę doświadczenia oraz większa wiedze od twojej, a przede wszystkim wyobraźnie której ci brakuje... lecz mam nadzieje przekonasz się jeszcze, w miarę delikatny sposób, jak bardzo jesteś w błędzie... czlowiek ktorego pokazujesz bawi sie w lesie z kumplami zeby byl dobry material na yt i to
  5. POLIURETAN niewiele pomoze jak ci amortyzatory nie beda dzialac, badz slabo, poniewaz samochod robi sie nieobliczalny. co za tym idzie nie da rady go "wyczuc"... NISKI PROFIL OPONY pomaga bardzo duzo, poniewaz opona na zakretach duzo lepiej "klei sie" do podloza, oraz nie "podwija sie" co skutkuje tym ze nie wynosi cie z zakretu. RECZNY... po co ci do szybkiej jazdy? chcesz szybciej wchodzic w zakrety... na recznym? rozumiem ze ma byc sprawny ale chyba za duzo filmow sie naogladales... KLATKA to jest kwestia twojego bezpieczenstwa a nie fanaberia, klatke mozesz wyspawac sam bez wiekszego nakla
  6. Byle jakim autem, nie nauczysz się wchodzenia w zakręty i coraz szybszej jazdy, bo to głupota. Żeby autem dobrze jeździć, trzeba je przygotować do tego, w jaki sposób ma być użytkowane... Jeśli ma to być rally, musi być odpowiednie zawieszenie, twarde ale dobrze wybierające nierówności o dużym skoku. Do driftu masz twardo, bo tam zazwyczaj jest płasko. A do ulicznego upalania, masz zawias trochę twardszy od normalnego, żeby zachować jakieś pozory "komfortu", bo na zawiasie od driftu byś za długo nie pojeździł. sensownie byloby zastosowanie klatki, zmiana zawieszenia na sportowe, wymiana wszyst
  7. cinquecento 1.1 sporting golf 4 1.9 tdi opel vectra b 2.2dth mitsubishi galant 1,8 kia carnival 2.9 astra h coupe 1.8 ford f150 5,4 v8 kawasaki ninja 900 yamaha 125 + wszelkiej masci auta klientow 😄
×
  • Create New...