Skocz do zawartości
lowit

Większa dyskusja nt. zmian

10 odpowiedzi w tym temacie

lowit    0
Napisano (edytowane)

Siemandero,


WSTĘPNIE

Wielkim problemem naszego serwera jest strasznie niezrównoważony system klas / expa / perków. Niektóre perki dają przesadną przewagę nad graczem, albo klasy które doprowadzają czasami do szału każdego gracza naszego serwera. Dużym problemem jest oczywiście poziom, który zdobywam o wiele za szybko. Kilka propozycji z mojej strony, zapraszam do lektury i wypowiedzenia się na ten temat kreatywnie pod postem.

POZIOM - ZDOBYWANE DOŚWIADCZENIE
Zdobywanie poziomów powinno odbywać się w trochę inny sposób. Obecnie na starcie poziom leci strasznie wolno, następnie mocno wzrasta i do 301lvl nie wiele nam brakuje. Dobrze się starając oraz gdy na serwerze będzie odpowiednia ilość graczy to 'spokojna sobota' starczy na wbicie 301lvl.

Zdobywanie doświadczenia według mojego pomysłu:

 

1 poziom - 29 poziom = 100%

30 poziom - 59 poziom = 90%

60 poziom - 89 poziom = 80%

90 poziom - 119 poziom = 70%

120 poziom - 149 poziom = 60%

150 poziom - 179 poziom = 50%

180 poziom - 209 poziom = 40%

210 poziom - 239 poziom = 30%

240 poziom - 269 poziom = 20%

270 poziom - 301 poziom = 10%

 

Zastosowanie powyższego procentowego zdobywania expa rozwiąże wiele problemów dotyczących równowagi samego serwera. Można wykonać bonus doświadczenia o danej godzinie(happy hours), więcej perków z bonusem doświadczenia czy też klasę która dostanie nieco więcej doświadczenia i jej atutem będzie sam poziom(grube statystki).

MISJE (!MISJA)

 

Tutaj strasznie przesadzono zdobywane doświadczenie, misje moim zdaniem nie powinny przekraczać więcej niż 1000 doświadczenia. Misja nie powinna być głównym zdobywaniem doświadczenia dla naszych klas. Jest to totalnie bez sensu. Misje powinny wspomagać, pomóc nam osiągnąć większy poziom za którym osiągniemy lepsze statystyki. Przy obecnym skrypcie wygląda to strasznie: Każdy tylko i wyłącznie czeka na misje w której szybko zrobi zadanie i dostanie dużo expa. Wbicie 301lvl przyspieszyło, ponieważ posiadamy misje - główny dochód doświadczenia.

 

KLASY - RÓŻNORODNOŚĆ KLAS

 

Przyznam bardzo szczerze; różnorodność klas na naszym serwerze jest bardzo duża i wydaje mi się że każdy znajdzie coś dla siebie, ale: tutaj właśnie pojawia się główny wątek - ALE niektóre klasy są za bardzo napakowane. Nie posiadamy żadnych szans czasami jako pierwszy poziom by zdobyć jakiegokolwiek killa. Dobrym rozwiązaniem który wpłynie na obecne klasy będzie zmniejszenie doświadczenia. Niestety, ale ilość 1/1 czy też 1/10 oraz innych insta killi przesadnie dużo się znajduje w klasach. Trzeba się tego pozbyć; 1/1 zamienić po prostu na strzał krytyczny(?, zadające obrażenia x2). Tutaj można mocno dyskutować, po to jest ten temat i chętnie będę zapraszał ludzi do rozmowy na temat naszego serwera.

Izaak - Nie trzeba za dużo mówić o tej klasie, jest po prostu tak przeładowana - że każdy na serwerze ma jej po prostu dość. Stanowczo bym się jej pozbył, usunął lub zabrał jej szybkość / rozrzut, a instakilla zamienił na krytyczne obrażenia.(useskill który daje mu brak rozrzutu na 10sek(?) )

 

Elitarny Snajper - Pozbyłbym się kompletnie czynnika 1/1. Dałbym temu snajperowi jako że jest on klasą premium po prostu większy przeliczniki dodatkowych obrażeń jeżeli doładujemy mu w statystykach trochę więcej inteligencji i to tyle. Nie trzeba dawać każdej klasie 1/1, robi się jeden wielki ROZPIERDOL.
 

Borodin - Klasa bardzo sympatyczna, ale również przesadzony. Posiadanie braku rozrzuty oraz AK-47 robi naprawdę mocne połączenie i nie da się wytrzymać w otoczeniu.(sam osobiście grywałem postacią, ponieważ osiągnąłem 301lvl, ale czasami nią gram i widać jaki posiada potencjał :D) Pozbył bym się rozrzutu ogólnego i nadał mu useskill w postaci 10sek. braku rozrzutu.

Amadeusz - Klasa bez dwóch zdań bardzo fajna. Teleportowanie ograniczyłbym na 2x = runda. Nic więcej jej nie brakuje, to jest jedyna przewaga tej klasy i wystarczy pozbyć się nieograniczonej ilości teleportacji. Ograniczenie 3 graczy do wywalenia. 15 sekund oczekiwania na włączenie zmniejszyłbym > 10 sek.

 

SWAT  - Stanowczo pozbyć się jego 1/3 na instakilla. Klasa talib czy też mistrz deagla nie ma sensu. Tutaj przewage daje mu samo 1/3, a nie ukrywam że po zdobyciu perku który da nam karabin = pierwsze miejsce w tabeli i bardzo szybko wzrost poziomu. Dałbym mu 1/6 również jak Talibowi by wyrównać klasy z deaglem, a tarcze mocno poprawił ponieważ używanie jej nie jest specjalnie miłe. 

 

Rambo - 1/2 z kosy? Zmiana automatycznie na 1/3. Obecnie wchodzi to praktycznie jak 1/1, zbyt duża szansa by nie zostać zaciukany nożem przez rambo. Ludzie latają po całej mapie tylko i wyłącznie z kosą. Jest to spory problem serwera, że nie gramy w większości klasą i jej umiejętnościami ale perkami połączonymi z naszymi 1/1. 

 

Karzeł - Rewolwer zmieniłbym na pistolet typu; P250 / Five - Seven / CZ'ka. Strzelanie wiecznie z Saw' nie jest wygodne w szczególności na odległość. Dajmy mu szanse wygrać z przeciwnikiem dając sam pistolet inny(przewage to zmieni mocno). 

Motyl - Ograniczyłbym mu leczenie i to bardzo szybko. Sam obecnie gram motylem i na poziome 200 jest on niezniszczalny. Ograniczyć zdobywane hp do 250.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Starałbym się o balansowanie całej rozgrywki, temat do przegadania i nalegam by każdy kto przeczytał chodź część - wypowiedział się.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

#AKTUALIZACJE TEMATU: (tutaj będzie się notka na temat aktualizacji tematu)

Edytowane przez lowit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Minseo    0
Napisano (edytowane)

Jo!!! Jest to juz naprawde kolejny watek o to samo. Jezeli administrator tego serwera nawet pisze o nerf dla klas to chyba cos tu jest ostro nie tak. Wedlug mnie jezeli nie macie pomyslu na nerf do motyla czy izaaka to po prostu usunac ta klase w nastepnym resecie. Bo to co sie dzieje to jest smiech na sali. Komandosowi zmniejszyc statystyki i uczynic go wolniejszym, motyla wywalic albo leczenie zredukowac do 250, a izaaka to nawet nie wiem co mozna z nim zrobic. Sam w sobie tec9 jest dosc potezna bronia, wiec te 1/9 to naprawde jesst smiech na sali. Ja tez mam propozycje zablokowania PERKOW na poszczegolnych klasach.

 

Komandos - wszelkie perki dodajace speeda (jest to niezmiernie irytujace) skoczek, modul odrzutowy i autobh;

Rambo - to samo co u komandosa;

Hitman - kazdy perk dodajacy bron ( wtedy hitman ma 1/1 w glowe z kazdej broni) najwyzej dodac 1/1 TYLKO z usp;

Camer - betonowe cialo;

Motyl - wszystkie perki regenerujace oraz betonowe cialo ( jest to za op).

 

Na razie to tyle, jak wpadnie mi cos do glowy to edytuje poscik.

 

Edytowane przez Minseo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CamerDisco    224

Dzisiaj pojawią się zmiany, więcej informacji rzucę wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CamerDisco    224

Póki co wprowadziłem:

Cytat

1 poziom - 29 poziom = 100%

30 poziom - 59 poziom = 90%

60 poziom - 89 poziom = 80%

90 poziom - 119 poziom = 70%

120 poziom - 149 poziom = 60%

150 poziom - 179 poziom = 50%

180 poziom - 209 poziom = 40%

210 poziom - 239 poziom = 30%

240 poziom - 269 poziom = 20%

270 poziom - 301 poziom = 10%

oraz zmniejszony exp za misje, dzisiaj wieczorem się zajmę klasami, jeśli z expem będzie wszystko ok to wystartuje nowy sezon, czekam na feedback.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lowit    0
Napisano (edytowane)

#AKTUALIZACJA PROPOZYCJI 12.11.2018

 

#POMYSŁ na drużyny

Wprowadzenie systemu(stworzenie) który polegałby na tworzeniu oddziałów/drużyn jak komu wygodniej nazywać.

Posiadanie takiego oddziału wymagałoby wbicia 150LVL / 200LVL. Maksymalna ilość członków to 3-5osób na klan.

Wbijanie poziomów drużyny polegałoby po prostu na zabijaniu + robieniu misji które dostanie drużyna jako misje CODZIENNĄ(możliwość raz dziennie wykonania misji).

Poziomów takiej drużyny: 10 - każdy poziom daje jeden punkt który możemy dodać w umiejętności drużyny.
Za przynależność do drużyny dostajemy automatycznie bonus za: Pierwsze zabicie w rundzie / Rozbrojenie lub plantowanie bomby. W postaci bomby jest już zdobyci doświadczenia. Rozwiązaniem tego będzie po prostu bonus X2 za każdy plant/rozbrojenie.

 

Umiejętności w które możemy inwestować jako przywódca:
Bonus Doświadczenia(5PKT) - 3% / 6% / 9% / 12% / 15%.  // Bez przesady w ilość zdobywania doświadczenia.

Większe obrażenia(5PKT) - +3dmg / +6dmg / +9dmg / +12dmg / +15dmg. //Wydaje mi się że może to być zbyt sporo patrząc jakie klasy posiadamy z możliwością obrażeń. Może zabranie możliwości dodawania obrażeń i wymuszenia na graczach posiadania drużyny?

Zmniejszenie niewidzialności(5PKT) - 5% / 10% / 12% / 15% / 20%. Maksymalne wartości jakie mogłyby być. Klasy z mniejszą niewidzialnością będą miały lepiej + zdobyci kamuflażu czy też innych perków zmniejszających widoczność nie dawała zbyt dużej przewagi w rozgrywce.

Większe zdobywanie(5PKT) Złotych naboi - 5% / 10% / 15% / 25% / 35% - Większa szansa na zdobycie dodatkowych złotych naboi. Procenty to szansa na które możemy zdobyć dodatkowe naboje. Ilość dodatkowych naboi jest zależna od poziomu klanu. Jeżeli klan posiada poziom 1 dostaje 1 ZN. Przy poziomie 10 klanu, wartość wynosi 10ZN.


#PERKI 

 

Buty Wiatru - zmniejszenie ich szybkości przynajmniej o 10%/20%. Są mocno przesadzone i na klasach typu Komandos dają takie speeda że wiele osób nie da po prostu rady.


#KLASY 

 

Heimerdinger - Postać posiada działko które powoduje za każdym razem CRASH serwera, naprawić / wywalić.

 

Joker - Klasa posiada klona, który mógłby odbijać obrażenia jeżeli ktoś w niego trafi. Czas niewidzialności skrócić o połowę(?). Dyskusyjny temat.

 

 

Edytowane przez lowit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CamerDisco    224
Cytat

#POMYSŁ na drużyny

Wprowadzenie systemu(stworzenie) który polegałby na tworzeniu oddziałów/drużyn jak komu wygodniej nazywać.

Posiadanie takiego oddziału wymagałoby wbicia 150LVL / 200LVL. Maksymalna ilość członków to 3-5osób na klan.

Wbijanie poziomów drużyny polegałoby po prostu na zabijaniu + robieniu misji które dostanie drużyna jako misje CODZIENNĄ(możliwość raz dziennie wykonania misji).

Poziomów takiej drużyny: 10 - każdy poziom daje jeden punkt który możemy dodać w umiejętności drużyny.
Za przynależność do drużyny dostajemy automatycznie bonus za: Pierwsze zabicie w rundzie / Rozbrojenie lub plantowanie bomby. W postaci bomby jest już zdobyci doświadczenia. Rozwiązaniem tego będzie po prostu bonus X2 za każdy plant/rozbrojenie. 

 

Umiejętności w które możemy inwestować jako przywódca:
Bonus Doświadczenia(5PKT) - 3% / 6% / 9% / 12% / 15%.  // Bez przesady w ilość zdobywania doświadczenia.

Większe obrażenia(5PKT) - +3dmg / +6dmg / +9dmg / +12dmg / +15dmg. //Wydaje mi się że może to być zbyt sporo patrząc jakie klasy posiadamy z możliwością obrażeń. Może zabranie możliwości dodawania obrażeń i wymuszenia na graczach posiadania drużyny?

Zmniejszenie niewidzialności(5PKT) - 5% / 10% / 12% / 15% / 20%. Maksymalne wartości jakie mogłyby być. Klasy z mniejszą niewidzialnością będą miały lepiej + zdobyci kamuflażu czy też innych perków zmniejszających widoczność nie dawała zbyt dużej przewagi w rozgrywce.

Większe zdobywanie(5PKT) Złotych naboi - 5% / 10% / 15% / 25% / 35% - Większa szansa na zdobycie dodatkowych złotych naboi. Procenty to szansa na które możemy zdobyć dodatkowe naboje. Ilość dodatkowych naboi jest zależna od poziomu klanu. Jeżeli klan posiada poziom 1 dostaje 1 ZN. Przy poziomie 10 klanu, wartość wynosi 10ZN.

Jestem bardzo zadowolony z tego, że mamy takich kreatywnych ludzi i naprawdę doceniam to, że w obecnych czasach komukolwiek coś chce się robić, ale:

-Na serwerze jest już całkiem sporo różnych systemów i niektórym może być bardzo ciężko w tym wszystkim się połapać.

-Zdecydowanie brak czasu na stworzenie czegoś takiego, napisanie tego od zera to jakieś ~10 godzin roboczych, wymagałoby wiele zmian w obecnych systemach etc.

 

Istnieje cień szansy, że coś takiego w przyszłości może powstać, ale to raczej jak ktoś miałby ochotę napisać to.

Wprowadziłem zmiany w klasach/perkach nerfiące je, głównie w statystykach, musicie też zrozumieć, że najtrudniejszą kwestią jest na takim serwerze, że nie da się wszystkim dogodzić, to są wasze opinie/pomysły, na pw dostałem, że to nie jest w ogóle potrzebne, także ile osób tyle opinii. A no i nastąpił nowy sezon, jak coś nie będzie odpowiednie to się zmieni.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yedy    9

Lepiej i przyjemniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Minseo    0

Proponuje znerfic ciut medyka i dodac blokady na perki na niektorych klasach i bedzie perfect jak na razie. Nerf medyka przydalby sie, poniewaz w tej chwili jest masakra z tymi medykami, wystarczy zmniejszyc mu max. hp jakie moze odleczyc sie poprzez apteczki, albo dodac takowy "cooldown", ktory by umozliwil stawianie apteczek co 4 sekundy, wtedy nie byloby osob, ktore wychylaja i stawiaja od razu 3 apteczki pod siebie, aby byc niezniszczalnym. Co do perkow mala czesc napisalam powyzej w komentarzach. 😉

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CamerDisco    224

Dodałem cooldown 5s na apteczkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Ta strona używa ciasteczek! Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie!

ZrozumiałemDowiedz się więcej

×