Jump to content

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Recommended Posts

§1. ZASADY OGÓLNE.
1. Regulamin obowiązuje każdego gracza wchodzącego na serwer. Oznacza to, że nieznajomość regulaminu nie zwalnia NIKOGO z jego przestrzegania.
2. Na serwerze panuje zakaz reklamowania serwerowni.

3. Mikrofon:

a) powinien być ustawiony w sposób przyjazny dla uszu innych. Nikt nie chce słuchać trzeszczenia i dźwięków odkurzacza w tle.

b) nie wolno używać przed mutacją, za wyłączeniem minimum komunikacyjnego, umożliwiającego realizację zadań przewidzianych przez rodzaj i tryb rozgrywki serwera oraz postanowieniami § 2 pkt 5, przy czym administracja rozpatruje każdy przypadek indywidualnie.


4. Wszelkie niedomówienia związane z regulaminem zostaną rozwiązywane przez administrację.
5. Zakazuje podszywania się pod administrację i stałych graczy.

6. Nick gracza musi być czytelny, cenzuralny i możliwy do przeczytania.

7. Spam oraz flood czatu jest karalny.

8. Nadużywanie komendy !calladmin będzie stosownie karane.
9. Zakazane jest spamowanie/obrażanie na @u.

10.Prowokacja zarówno administracji, jak i graczy może skutkować banem.

11. Zabrania się posiadania niecenzuralnych, obraźliwych, sekstowskich oraz niestosownych nametagów.

   11a . Nametag nie powinien zawierać próśb o unmuty/ungagi etc.

   11b. Nametag nie powinen zawierać  treści podchodzące pod nazistowskie, faszystowskie upodobania.

§2. ZASADY ROZGRYWKI.
1. Zabrania się świadomego używania błędów gry.
2. Rozgrywka na mapie trwa maksymalnie 21 minut.
3. Obowiązuje zakaz używania modyfikacji (np. macro) wpływających na rozgrywkę.
4. Zabrania się używania cheatów.
5. Na serwerze panuje obowiązek przestrzegania zasad kultury.
    5a. Wypowiedzi nie powinny zawierać nadmiaru wulgaryzmów.
    5bWypowiedzi nie mogą zawierać treści dyskryminujących.
    5cZabrania się propagowania treści pornograficznych oraz związanych z nielegalną działalnością.

   5e. Obrażanie uczuć religijnych, seksizm itp. może zostać ukarane permbanem.

   5f.  Szanuj przeciwnika. Poinformowanie oponenta w jakikolwiek sposób, że był "ez" może zostać ukarane silencem/banem na tydzień lub więcej.

6. Nie obowiązują żadne kary za m.in. campienie oraz rushowanie.

7. Granie na serwerze z wysokim pingiem może zostać ukarane kickiem. "Przestań ssać pornuchy" cytując klasyka.

8. Zakazuje się stackowania drużyn.

9. Deathmatche są po to, żeby do siebie strzelać. Unikanie walki, chowanie się przez całą rundę lub trollowanie może zakończyć się karą.

10. Dostawanie/podawanie info (po śmierci) może zakończyć się karą dla osoby dostającej i podającej info.

11.Obraźliwe nametagi/lasery będą karane banem.


 

DŁUGOŚĆ KARY W RAZIE ZŁAMANIA WW. ZASAD WYBIERA ADMIN W ZALEŻNOŚCI OD INDYWIDUALNEGO PRZYPADKU

 


§3. ZASADY ADMINISTRACJI.
1. Administracja ma obowiązek przestrzegania regulaminu oraz egzekwowania go na innych.
2. Administracja jest dla graczy i ma obowiązek czynnego pomagania.

3. Administracje serwera nie jest zobowiązana do upominania graczy.

 

§4. Prywatność. (przeklejone z regulaminu forum)

1. Administracja sieci serwerów pod nazwą Max-Play.pl przestrzega przed umieszczaniem przy pomocy któregokolwiek z elementów składowych sieci, swoich danych osobowych, wizerunku lub jakichkolwiek informacji mogących umożliwić identyfikację użytkownika.
2. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność i konsekwencje spowodowane dobrowolnym umieszczeniem swoich zdjęć lub podawaniem do nich linków oraz za wykonanie jakichkolwiek czynności umożliwiające identyfikację.

3. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne przekazanie osobom trzecim danych umożliwiających identyfikację użytkownika za pomocą któregokolwiek elementu składowego sieci serwerów pod nazwą Max-Play.pl lub poza nimi oraz późniejsze wykorzystanie przez te osoby udostępnionych danych.

4. Dane umożliwiające identyfikację użytkownika, zamieszczone bez jego zgody, zostaną usunięte po otrzymaniu zgłoszenia od użytkownika będącego właścicielem danych.
5. Publikowanie wizerunku lub danych umożliwiających identyfikację użytkownika serwisu Max-Play.pl na innych portalach internetowych bez ich uprzedniej zgody jest zabronione.

6. Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników.
7. Złamanie tego paragrafu będzie skutkowało permanentnym banem na wszystkie usługi sieci.

8. W celu zgłoszenia naruszenia prywatności należy napisać PW @CamerDisco i @Aneril

 

§5. Zachowanie na forum.

REGULAMIN SERWERA NIE OBOWIĄZUJE NA FORUM - FORUM POSIADA ODDZIELNY REGULAMIN, DO ZAPOZNANIA SIĘ Z KTÓRYM GORĄCO ZACHĘCAM WSZYSTKICH GRACZY AWP ONLY I NIE TYLKO. PRZYPADKI KARYGODNEGO ZŁAMANIA REGUŁ PANUJĄCYCH NA FORUM MOGĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ NIE TYLKO WARNEM/BANEM NA  FORUM, ALE RÓWNIEŻ NA SERWERY MAX-PLAY.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
  • Create New...