Jump to content

Zarejestruj się już teraz aby otrzymać dostęp do wszystkich możliwości. Po zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć własne tematy, odpowiadać w już istniejących tematach, dawać punkty reputacji innym użytkownikom, wysyłać prywatne wiadomości, postować aktualizacje statusu, ustawić własny profil i wiele więcej. Jeśli już masz konto zaloguj się tutaj - w przeciwnym wypadku utwórz nowe konto - za darmo, już dziś!

MichaelMMJ

Propozycje zmian

Recommended Posts

Witam, otóż gram od jakiegoś czasu na serwerze(nawet kupiłem vipa) i chce się podzielić z moimi propozycjami odnośnie zmian co mi nie pasuje i fajnie by było jak by się to dało poprawić.

1. Na serwerze jest za dużo AWP na raz przez co działa to na nerwy. Moją propozycją jest ograniczenie ich do ~4 (wyjątek: VIP może grać AWP nawet jeśli wszystkie ~4 są już "zarezerwowane")

2. Poprawienie respawnów. Przykładowo na daszku cache się bugujesz w teksturze przez co przez chwile się nie możesz ruszyć co jest idealną okazją dla innych graczy do zabicia Cię. Zauważyłem również, że spawny są średnio poustawiane tzn. potrafi się 3-4 graczy jeden obok drugiego zrespić albo ty się respisz, podchodzisz trochę do przodu i po chwili pojawia się kolejny gracz za tobą a ty nawet nie masz czasu na reakcje. To potrafi bardzo podnieść ciśnienie jak się to często dzieje, a dzieje się regularnie. Generalnie propozycja ta polega na tym, aby poprawić spawny i zmniejszyć częstotliwość respienia się graczy na tym samym spawnie w krótkim odstępie czasowym.

3. Aktualizacja map_pool. Zauważyłem, że są 3 mapy są najbardziej common: mirage, dust2, cache. Propozycją jest aby dodać wszystkie mapy z aktywnej służby i ustawić odstęp tzn. żeby nie było tej samej mapy jednej po drugiej. (np. mirage -> cache -> mirage) Fajnie by było jak by to było bardziej zróżnicowane a nie w kółko to samo. Ustawienie w taki sposób było by całkiem spoko rozwiązaniem: mirage -> cache -> inferno -> vertigo -> mirage. Chodzi o to żeby był odstęp, żeby mapa która była obecnie grana nie pojawiała się w głosowaniu przez np. 3 kolejne mapy.

4. Dodanie pluginu na wyrzucanie graczy będących AFK. Często się zdarza, że gracz stoi ma np staty 0:60 i blokuje slot graczom.

 

Pozdrawiam,

MichaelMMJ 🙂

Edited by MichaelMMJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo dobrych sugestii.

Rozmawiamy właśnie nad planem implementacji, żeby nie zmienić zbyt dużo naraz i żeby gracze mieli czas się przyzwyczaić do poprawek. Camer rzuci potem posta z rozpiską, ewentualnie ja zedytuję tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Został dodany AWP Limit do 4, VIPów nie obowiązuje ten limit.

2. Spawny zostały poprawione, było generalnie tak, że było sporo spawnów zbyt blisko siebie przez co wiele graczy się respiło obok siebie, teraz powinno być dużo lepiej.

3. Póki co dodaliśmy inferno i powinno być tak, że każda mapa jest grana po kolei po prostu.

4. Zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respawny dalej średnio działają. Chyba częściej się teraz bugujesz w miejscu niż wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...