Jump to content

Zarejestruj się już teraz aby otrzymać dostęp do wszystkich możliwości. Po zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć własne tematy, odpowiadać w już istniejących tematach, dawać punkty reputacji innym użytkownikom, wysyłać prywatne wiadomości, postować aktualizacje statusu, ustawić własny profil i wiele więcej. Jeśli już masz konto zaloguj się tutaj - w przeciwnym wypadku utwórz nowe konto - za darmo, już dziś!

Sign in to follow this  
xDante

Propozycja mapek

Recommended Posts

Posted (edited)

Siemka, wychodzę do was z propozycją dodania, bądź wymienienia mniej grywanych map na coś nowego. Może propozycja się przyjmie.
1. surf_green_v3_origin_r4final Pierwszą propozycją jest zreworkowana wersja starej mapki. Czasem fajnie jest wrócić do starych czasów i powspominać je surfując w dobrze znanym otoczeniu 🙂 
-https://gamebanana.com/maps/176732
2. Surf_cram Grałem na tej mapce już 3 lata temu i bardzo dobrze ją wspominam.
-https://gamebanana.com/maps/170568
3. Surf_iTrance Kolejna mapa jest bardzo rozbudowana. Wiele ciekawych ramp, które dają możliwość popisu graczom. Na pewno nikt by się nie nudził
-https://gamebanana.com/maps/184746
4. surf_iceday_b1 Także ciekawa mapka, warta polecenia. Trochę mroźny klimacik
-https://gamebanana.com/maps/168802
To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że któraś z map wpadnie wam w oko i będę miał przyjemność zobaczyć ją na serwer
#1 EDIT- Jak ktoś ma jakieś ciekawe mapki od siebie niech dodaje w odpowiedzi 🙂

Edited by xDante

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

 surf_green_v3_origin_r4final

Może być zwłaszcza ze kiedyś była na serwie ta mapa w porównaniu do innych map ta jest przyjemna i można ją przywrócić

Cytat

Surf_iTrance

 Może być

Cytat

 Surf_cram

Jestem na nie za dużo uciekania by było 

Cytat

surf_iceday_b1

Też mi się nie podoba 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, xDante napisał:

surf_iceday_b1

Ja jestem za. wydaje mi się, że kiedyś ta mapa już była na serwerze.

 

51 minut temu, xDante napisał:

surf_green_v3_origin_r4final

Mi osobiście wydawało się, że gracze się na niej nudzili bo zazwyczaj mapa kończyła się RTV. Ja jestem na nie

 

51 minut temu, xDante napisał:

Surf_cram

Osobiście jestem na tak bo pamiętam tą mape i fajnie mi sie na niej grało.

 

52 minuty temu, xDante napisał:

Surf_iTrance

Nigdy na niej nie grałem ale wydaje się ciekawa.

 

17 minut temu, Mysio napisał:

surf_diamond_csgo2 lub surf_diamond_final

 

Bardzo fajna mapa jestem za.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. surf_green Nie, będzie narzekanie tak jak na monsterze.

2. surf_cram, na TAK, typical surfmap, lecz już jest płacz i lament, bo za dużo mapa, śmiech najlepiej dodać mapę co ma rozbudowę aimmaps @Mentozaur?

3. surf_iceday, również Nie, jest secret w buyzone, gdzie ludzie będą kampić i zabijać w buyzone i ogólnie woda strasznie buguje, nie da się „podskoczyć”.
4 surf_iTrance, irrelevant.

5. surf_diamond, obie wersje dobre, brać z automatu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

+

surf_cram

surf_diamond_csgo2

-

surf_monstergreen_pb_mp (slabsza wersja, nie mozna stopowac muzyki, bugi z latarka (szklo) + jest juz monster dust)

 

Mógłbym prosić o powyższe operacje :D? @CamerDisco

Edited by Repcak

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.03.2020 o 15:52, Repcak napisał:

+

surf_cram

surf_diamond_csgo2

-

surf_monstergreen_pb_mp (slabsza wersja, nie mozna stopowac muzyki, bugi z latarka (szklo) + jest juz monster dust)

 

Mógłbym prosić o powyższe operacje :D? @CamerDisco

zrobione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki :).

Zamykam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...