Jump to content

Zarejestruj się już teraz aby otrzymać dostęp do wszystkich możliwości. Po zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć własne tematy, odpowiadać w już istniejących tematach, dawać punkty reputacji innym użytkownikom, wysyłać prywatne wiadomości, postować aktualizacje statusu, ustawić własny profil i wiele więcej. Jeśli już masz konto zaloguj się tutaj - w przeciwnym wypadku utwórz nowe konto - za darmo, już dziś!

Rybol222

Podanie na admina Rybol

Recommended Posts

1. Twój nick oraz SteamID:  Rybol  U:1:314225191

2. Link do Twojego profilu HLstatsX: https://csgo-surfcombat.max-play.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=33415

3. Twój wiek: 18

4. "Dlaczego ty?": Jestem często aktywny gram na serwerach Max Play od 5/6 lat zaczynałem na 4fun . Praktycznie co dziennie wchodzę na serwer przynajmniej na 30 min.

5. Czy posiadasz mikrofon i czy z niego korzystasz: Tak i tak 

6. W jakich godzinach najczęściej grasz: 15.30 -23

7. Jakie masz doświadczenie w administracji serwerem, czy znasz podstawowe komendy SM: Byłem przez miesiąc adminem na serwerze w cs 1.6

8. Czy należysz do grupy steam Max-Play i czy połączyłeś swoje konto na forum z kontem Steam? (Obowiązkowe):  Dołączyłem do grupy  i połączyłem konto na forum za steam.

9. Czy zapoznałeś się z regulaminem forum i serwera, na który składasz podanie?: Tak 

To chyba ostatnia osoba jaką bym przyjął na admina xd . 

Tak samo jak @Mentozaur.

Na nie.

EDIT. Mam pytanie do Ciebie @Rybol222

Czy konto https://steamcommunity.com/profiles/76561199067897956 należy do Ciebie?

Bądź lepiej szczery, to może zmienię zdanie.

Edited by voun

to nie jest moje konto

Jeśli to ten sam rybol, o którym myślę to zdecydowanie na nie, a żadnego innego rybola nie kojarzę.

Jeśli faktycznie to nie ty to niech reszta administracji wypowie się na twój temat. 

@TiGo @CypriaNeeX @Negroo

Edited by Adisz

Jestem na NIE, myśle że jest już wystarczająca liczba adminów. 

Edited by AJTomus

Odrzucone. Zamykam 

Guest